tietääkö kukaan mistä tulee napsu.fi .mitä se tarkoittaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2013 - 11:23

Vastaan kaiken uhallakin, että tietojeni (tai oikeamminkin uskomusteni) mukaan sana napsu tarkoittaa kahta asiaa Ensinnäkin: se tarkoittaa pienten iloliemi-, mäkäräisten, tai -hömpsyjen, tai -suullisten, tai -tuikkujen ottoa mielluiten silloin kun ei ole lähdössä auton rattiin eikä tekemässä mitään muutakan missä miestä väkevämpien nauttimisseta voisi olla vain harmia.
Toiseksi: se tarkoittaa kirjainten näpyttelyä tietokoneella ja niistä muodostuneiden kysymys- ja vastauslauseiden julkaisua, joskus toistuvastikkin, vaikkapa tälläisessa yhteisössä kuin mitä tämä meidänkin suosima NAPSU on.
Joo.. näitä minusta napsu tarkoitaa.. Siksi sallittakoon jokaisen napsutella rauhassa omalla tavallaan.. sen seitsemännenkin kerran. Tarpeeksi kun jotain toistaa niin eiköhän joku jo keksi sen tilalle jotain uutta niin pullomeressä, kuin sanaviidakossakin.

Kysyjän kommentti

thanks parhaasta vastauksesta ja hyvää tätä vuotta toivoopi oski.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.02.2013 - 20:38

Sivujen perustaja on nyt vaan keksinyt tuollaisen nimen. Ei kai se mitään erikoisempaa tarkoita, muuta kuin napsutellaan Suomessa mieleisiä matkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2013 - 21:33

Kysytty jo yli 40 000 kysymystä sitten.
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/5689

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2013 - 23:12

On se vaan ihme juttu, että kaikki ei sitten millään muista, että joku kysymys (tai lähes samanlainen) on jo kysytty joskus valovuosi sitten.Ja mikä kamalinta, jos sen sattumalta sitten lukeekin uudestaan! Mitä tuhlausta!Näköhermohan siitä saattaa kulua.... Hih...Ei vaan.

Eikö pääasia kuitenkin ole, että tämä suht hiljainen yhteisö HERÄISI VIHDOIN HENKIIN ja siihen jos mihin TARVITAAN KYSYMYKSIÄ! Ja huonoa kysymystä ei muuten olekaan :)

Niin ja otetaanko sen kunniaksi pienet napsut? Näkäräiset? Heh...
Mukavaa loppuviikoa kaikille! Tasapuolisesti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2013 - 07:15

Onkohan vaan siitä että napsuttaa tälle sivustolle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2013 - 07:15

Joka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään.

Taidan tyytyä pieniin napsuihin girasolin kanssa!