Käytämme sivustolla evästeitä parantaaksemme käyttökokemustasi. Jatkamalla sivustomme käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää...

Kanariansaaret

Suosittuja hotelleja Kanariansaarilla

• Huikea merinäköala parvekkeelta

Hotelli: Palmera Mar

Hotelli sijaitsee korkealla rinteessä ,näkymä parvekkeelta suoraan rantaan ja illalla upea auringonlasku. Vesi uima-altaassa ihanan lämmintä ja plussaa poreallas ja lastenallas.Hotellissa on kahden tasoisia huoneistoja peruskorjattuja ja perstasoisia. Asuimme ensimmäisessä kerroksessa joka oli kulunut,mutta siistiä kuitenkin.Henkilökunta oli ystävällistä.Allasbaarin rouva super ystävällinen.Varustelu oli hyvä kahvinkeitin, vedenkeitin, mikrouuni, ja leivänpaahdin. Astioita oli kolmelle ja kattilat ja paitinpannnu.Matka Europa ostoskeskukseen n.700m ja rantaan reilu kilometri. Puerto Ricoon rantatietä kilometrin verran. Olimme nyt toista kertaa Palmera Marissa ja kaksi viikkoa meni nopeasti.Maisemat huikeat meri ja vuoret.Amadores on rauhallinen kuten myös hotelli.Sää suosi meitä koko kaksi viikk0a.Miinusta uima-allas baari sulki kello 17 ja hotellin ravintola lopettanut. Ravintoloita on ostoskeskuksessa ja rannan lähellä tasokas ravintola Aqui.Voin suositella hotellia ja ihanaa Playa d...  Lisää...

Hotelli sijaitsee korkealla rinteessä ,näkymä parvekkeelta suoraan rantaan ja illalla upea auringonlasku. Vesi uima-altaassa ihanan lämmintä ja plussaa poreallas ja lastenallas.Hotellissa on kahden tasoisia huoneistoja peruskorjattuja ja perstasoisia. Asuimme ensimmäisessä kerroksessa joka oli kulunut,mutta siistiä kuitenkin.Henkilökunta oli ystävällistä.Allasbaarin rouva super ystävällinen.Varustelu oli hyvä kahvinkeitin, vedenkeitin, mikrouuni, ja leivänpaahdin. Astioita oli kolmelle ja kattilat ja paitinpannnu.Matka Europa ostoskeskukseen n.700m ja rantaan reilu kilometri. Puerto Ricoon rantatietä kilometrin verran. Olimme nyt toista kertaa Palmera Marissa ja kaksi viikkoa meni nopeasti.Maisemat huikeat meri ja vuoret.Amadores on rauhallinen kuten myös hotelli.Sää suosi meitä koko kaksi viikk0a.Miinusta uima-allas baari sulki kello 17 ja hotellin ravintola lopettanut. Ravintoloita on ostoskeskuksessa ja rannan lähellä tasokas ravintola Aqui.Voin suositella hotellia ja ihanaa Playa de Amadoresia.

Kohde: Playa de Amadores, Espanja Kategoria: Playa de Amadoresin hotellit
    Lisätty: 26.03.18 Lähettäjä: sinikka45
  • Lento myöhässä

Primera Airin lennon piti lähteä La Palmasta klo 12.45 Kokkola-Pietarsaaren kentälle. Katsoin kellosta, että lento lähti klo 20.25. Meille ilmoitettiin myöhästymisestä klo 12.07. Kone oli ollut myöhässä lähtiessään Kuopiosta. Kuulin tämän muilta matkustajilta ja sen, että se olisi käynyt Göteborgissa. Uusi lähtöaikamme oli klo 16 tai oikeammin 16.50. Meille ei ilmoitettu, mistä on kysymys. Joku matkustajista oli kysynyt lentokenttähenkilökunnalta, että mitä tapahtuu. He arvelivat, että saatamme joutua jäämään yöksi.Jotain kuulutuksia tuli, mutta en saanut niistä selvää. Joku oli soittanut oppaille ja itse laitoin heille viestin klo 20.04. Sain heiltä viestin 20.47, ettei heillä ole lisätietoa koneesta ja ilmoittavat, jos on. Klo 21.04 sain tiedon, että uusi lähtöaika on 20.40. Meille annettiin ruokalappuja ravintolaan kahdesti, valitettavasti niin myöhään toiset ettemme ehtineet niitä käyttää. Sitä paitsi ravintola oli melkein tyhjiin ostettu. Lopulta meille ilmoitettiin, että lentomme lähtee, mutta meitä ei päästettylään heti koneeseen vaan jouduimme seisomaan ja odottelemaan koneeseen menevässä käytävässä. Jälkeenpäin meille on tiedotettu, että koneessa ilmeni lähtiessä tekninen vika. Kone piti vaihtaa toiseen Göteborgissa. Uudessa koneessa ilmeni polttoainevuoto, jota korjattiin La Palman kentällä pienen taskulampun valossa pimeässä. Välillä matkalaukut kastuivat pihalla sateessa. Hämmästelen suuresti huonoa tiedonkulkua lentoyhtiön ja Matkavekan oppaiden välillä sekä huonoa tiedottamista asiakkaille. Herää vielä kysymys, että miten ihmisiä uskalletaan lennättää tuon kuntoisilla koneilla. Päätimme, että emme käytä enää Primera Airin ja Matkavekan palveluksia 10 %:n korvauksesta huolimatta. Mieheni ei aio lähteä enää edes Kanariansaarille, kun loma oli niin huono muutenkin. Palelimme hotellissa yöt ja nyt kummatkin ovat sairaita. Että sellainen reissu tällä kertaa. Eipä ole näin huonoa matkaa ollutkaan.

Kohde: La Palma, Espanja Kategoria: La Palman lennot & liikenne
    Lisätty: 09.03.18 Lähettäjä: Vieras
  • Los Cristianosin bussimatkailusta

Los Cristianosista pääsee kätevästi Santa Cruziin bussilla 110, ja hieman hitaammin bussilla 111, joka menee Aeropuerto Sur ´ in kautta. Kestää tunnin verran. Puerto de la Cruziin menee bussi 343, poikkeaa mennessä kummankin lentokentän kautta, mutta ei muualla. Kestää reilut 1,5 tuntia, hieman alle 10€ bonokortilla. Tämän bussin pysäkki Los Cristianosissa on hämmentävästi laiturilla 9, joka on Avda Juan Carlos I: n ( täältä lähtevät/pysähtyvät melkein kaikki muut bussit, laitureilta 1-9) poikkikadulla liikenneympyrästä askel oikealle. Kadun nimi Hermano Pedro de Bethencourt. Jotkin muutkin bussit jättivät poislähtiessä tälle pysäkille. Titsan toimisto, joka myy bussikortteja/ bonocard, on siinä laiturien 3-4 kohdalla muistinvaraisesti. Bonokorrtin arvo on 15€ ja 25€. Hämmästys oli suuri, kun matkaa ei voinut maksaa kahdella eri bonokortilla, vaan piti kaivaa käteistä ja toiselle kortille sitten jäi saldoa käyttämättä. Bussit olivat usein täysiä, rahastus kesti ja kesti. puerto de la Cruzin bussi sunnuntaiaamusta oli todella luxusta, väljä ja ilmastoitu. Linkki Titsan sivuille. Aikataulut aukeavat tuosta pdf kohdasta. http://just-tenerife.com/titsa.htm

Kohde: Los Cristianos, Espanja Kategoria: Los Cristianoksen lennot & liikenne
    Lisätty: 08.03.18 Lähettäjä: Sinisara
  • Markkinat Los Cristianosissa

Tyypilliset espanjalaiset markkinat ovat los Cristianosissa tiistaisin ja lauantaisin klo 9-14. Markkinat ovat lähellä rantaa, Avda Juan Carlos I:lla, Avda de Londresin ja Ps. Chalanan välisellä alueella.

Kohde: Los Cristianos, Espanja Kategoria: Los Cristianoksen ostokset
    Lisätty: 08.03.18 Lähettäjä: Sinisara
  • Vehreä hotelliympäristö

Hotelli: Hotel Blue Sea Callao Garden

Hotelli oli ulkopuolelta hyvinkin kivan näköinen vehreine istutuksineen ja uima-altaineen. Uima-allasalue oli viihtyisä ja kiva! Mikään muu ei sitten toiminutkaan ihan niin hyvin kuin lomalla haluaisi. Ensinnäkin hotelli sijaitsi aika kuolleella alueella. Jos matkustan jatkossa Teneriffalle, niin menen lähemmäs keskustaa. Alueelta meni n. 45min bussilla elävämpään paikkaan. Hotellihuoneen sisätiloissa oli paljon toivomisen varaa. Hotellihuoneen sisustus oli vanhaa, TV toimi ainoastaan kolikolla (1€/tunti), internetiä ei ollut respan ulkopuolella ilman lisämaksua, huoneistossa oli yöllä kylmä, eikä sängyn lakana riittänyt lämmittämään yöllä. Suihkusta ei tullut ollenkaan lämmintä vettä, ja jouduimme keittämään kattilassa kiehuvaa vettä pystyäksemme käymään suihkussa. All inclusive-paketin takia söimme hotellilla usein. Ruoat olivat ihan ok, mutta millään aterialla ei ollut mitään erityisen hienoa tai hyvää. Ruoat oli tehty suuren yleisen mieleen (kuten ranskalaisia ja spaghettibolognesea). Ruokailutila oli ennemminkin ruokala kuin ravintola. Kova melu ja astioiden kilinä. Illallisellakaan ei ollut minkäänlaista tunnelmaa. Saan kotonakin parempaa ruokaa ja rauhallisemmassa ympäristössä. Loman kruunasivat loppulomasta näkemämme ötökät huoneistossa. Torakoita kenties? En mene uudelleen.

Kohde: Adeje, Espanja Kategoria: Adejen hotellit
    Lisätty: 06.03.18 Lähettäjä: Vieras

Oletko käynyt Kanariansaarilla?

Vinkkisi saattavat olla korvaamattomia muille matkailijoille. Voit kertoa esimerkiksi lempiravintolastasi, uskomattomasta paikallisesta nähtävyydestä, harrastusmahdollisuuksista tai paikallisista tavoista.

Kirjoita omista kokemuksistasi Kanariansaarilla

Kysy kohteesta muilta käyttäjiltä

merkkiä jäljellä
* Vaatii rekisteröitymisen.

Oletko menossa Kanariansaarille?

Ilmoita siitä muille - voit löytää matkaseuraa tai saada vinkkejä matkaasi varten.

Prinsessa

Kohde: Fuerteventura
Ajankohta: Joulukuu 04, 2017 - Joulukuu 11, 2017

maarityp

Ajankohta: Huhtikuu 24, 2018 - Toukokuu 01, 2018
Kommentti: Apollomatkat, Calete de Fuste, hotelli Castillo Beach Club Lake **\r\n

maurijuhani

Kohde: Playa del Ingles
Ajankohta: Helmikuu 05, 2018 - Helmikuu 19, 2018
Kommentti: Tämä on perinteinen talvimatka, jonka tulee yleensä helmikuussa tehtyä.

Kekejä

Paikallinen aika:
Aikavyöhyke (virallinen): GMT +0
Aikavyöhyke (kesäaika): GMT +1
Aikaero Suomeen: Ei tiedossa.