Mitä teettte tänä viikonloppuna?

Itse olen kotona,käyn sauvakävelemässä jos säät sallivat .Viikonlopuksi on luvattu huonoa ilmaa sateita ja räntää.Suurimman ajan olen tietokoneella.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 09:41

Riippuu keleistä. Jos sää suosii olen ulkohommissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 10:00

sukuloin enimmäkseen
___

Annullini sähän lupasit

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/31282

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 10:03

Minä olen pientä laatoitus hommaa tehnyt ja ajattelin sen saumata lauantaina, ja pientä remppaa kellarissa tehdä sunnuntaina, uusia hyllyjä ja maalailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 10:11

nyt satoi tai pastoi , niin koiranpentu tulee mummilaan , kun omistajat lähtevät risteilemään ja siinä sitä onkin , hän kun ei ihan varma mihin se kakakka ja pissa pitäis tehdä, jot juoksen sen kans sisään ulos .. joskos oppis , et ulos ne on tehtävä. täskin torpas.... ja vieläpä tuonne metsänreunaan , et ei keskelle pihaa ainakaan ...saa nähdä meneekös meitin opit yhteen... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 10:38

Ulkoilen, käyn jumpassa ja laiskottelen. Sitten tietenkin pakolliset siivoilut ja ruoan laitot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2010 - 11:12

Lenkkeilen ja muita kotiaskareita jotka teen joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 14:57

Lauantai on minun kirjastopäiväni.Sunnuntai aamuna käpyttelen Jumalanpalvelukseen, jos ei nyt mikään hirmu ilma tule.Anne tyttäreni käy, sitten se menee käsitöitä tehde. Kiitos kysymästä ja kaikille
kivat viikonloput rotuun ja ruotuun katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 15:37

Lapsenlapsista kaksi yökylään. Siinä sitä ohjelmaa on tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 15:40

Huraa edessä pari vapaapäivää ja tekemistä vaikka toisille jakaa...joku eilen niistä talkoista kyseli. Täällä olis nyt talkoota. Tänne vaan, kyllä mie teille puuhaa keksisin ja ihan oikeaa käsillä tehtävää ruumiillista työtä. Siivota pitää, taimia kouluttaa, pihaa haravoida ja yksi kaunis puupino tehdä. Onnelan siivous ja valmistelu kasvihuoneeksi. Siinä sivussa pyöräilyä tai kävelyä, autoon öljyn vaihto ja koko kaaran vahapesu yms. Siis piti olla 2 vapaapäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 15:55

Aamulla lähden Tallinnaan ja vietän pitkän ansaitun viikonlopun..kun olen tehnyt pyhinä töitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 02:41

Tämän viikonlopun vietän aivan rauhassa ja hiljaisuudessa, kotona olosta yritän nauttia. Ensi viikonlopun olen sitten pahasti kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 12:05

Oli markkinat, lasten konsertti, makkaraa kodinkoneliikeen edessä ja poniajelua. Lisäksi ostin pari jääkiekkopaitaa mestiskauden päätyttyä ja aitojen paitojen tullessa myyntiin...