Kuka on valmis osallistumaan kevättalkoisiin ?

Ehdotan Napsu kevättalkoita, jokainen käy läpi vähintään 10 tuoreinta kysymystään ja lisää niihin avainsanat. Tämä parantaisi kummasti sivujen käytettävyyttä.

Ylläpito voisi palkita vaikka papukaijamerkillä sen joka tekee suurimman urakan.

Lisätty: 14.04.2010 - 12:28

aika monellahan asia on jo hienosti hanskassa eikä tarvetta täydentää (kiitos teille), mutta sitten on meitä vähän veltompiakin jotka voisivat kantaa kortensa yhteiseen kekoon

Lisätty: 14.04.2010 - 13:41

nyt olen itsekin täydennellyt, olisi se hyödyllistä lisätä noihin vanhempiinkin (jo sulkeutuneisiin kysymyksiin) , mutta näyttää olevan melkoinen urakka selailla, niiltä osin taitaa jäädä haaveeksi ....

Lisätty: 14.04.2010 - 15:41

juu Mariaana sinä oletkin tunnollisesti niitä avaimia laitellut, enkä nyt tarkoittanut että ihan viimeisillä voimillaan kenekään pitäisi tätä asiaa murehtia

sen kylmän kaljankin ojentaisin työn sankarille, mutta kun se kuitenkin jäisi näihin napsun suodattimiin, niin otinpa sen ihan itse, se on sitä edustuksellista nautintaa

Avainsanat: papukaijamerkki kevättalkoot avainsanat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.04.2010 - 13:16

Minä lähden mielelläni ihan vaikka heti!

Lisätty: 14.04.2010 - 13:20

Kävin tsekkaamasssa ja puhtaalla omallatunnolla voin sanoa että viimeisessä kymmenessä kyssärissäni oli avainsanat. Kiitos papukaijamerkistä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 12:24

kuin minust tuntuu et kaikis kyssäreissäni jo ois, mutta käväsen nyt katsastamassa .. hetkinen :)

juu homma on hoidos siin suhtees .. mut mihin törmäsinkään lukemattomiin kirjoitusvirheisiin ... jot nyt täs samalla antakee anteeksi minun nuo kirotus virheeni , joita aina tahtomattaa tuonne sekaan pujahtaa , vaikka kyllä niitä tarkastelenkin , mist sit tiensä löytää näihin kirjoituksiin ... anteex vähäviisas , et näin poikkesin aiheesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 13:26

Ilmoittaudun mukaan! Olivatkin jo valmiina, vilkaisin vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 14:13

Ei edes tarvitse vikuilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 15:30

No vielä työpäivän päätteeksi lisää töitä...omasta mielestäni olen laittanut avainsanoja enemmän tai vähemmän. Ko ei jaksa nyt. Kylmän kaljan jos juuri nyt ojennat niin suurkiitokset....ja merkki sulle, papukaija vai mikä se nyt oli.

Lisätty: 14.04.2010 - 16:09

Kiitos VV, että olut maistui. No hätä ei ole tämän näköinen...Vuotahan tovi, kun tutkin jääkaapin sisältöä...kummallista juotavaa löytyi, mutta siitä työn raskaan raataja tekee janojuomaa lasillisen. Oli muuten oikeesti ihan jännittävä työpäivä kelin suhteen ja sama kertauksena huomen aamuna. Autoni oli kattoa myöten kurassa, kun tulin kotiin.

Lisätty: 14.04.2010 - 16:16

Aah ja nam...hm. No juohan nyt tätäkin suureen janoonsa. Just`on olo profiilikuvani näköinen ja ihan oikeesti minähän siinä olen. Kaikkien napsulaisten suojelusenkeli, joka toivoo jokaiselle vain pelkkää hyvää.

Lähteet:
Tämä se aina unohtuu...ihan isse minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2010 - 16:18

Ei tarvetta käydä läpi. On niin vähän minulla kysymyksiä ja niissä muistini mukaan on avainsanat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:39

Tuleehan avainsanojakin laiteltua yleensä joka kysymykseen joten oman rivarin pihatalkoot ovat ainoat, johon ilmoittaudun mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:55

Täällä yksi syyllinen ..että pitää osallistua kevättalkoisiin...ja lupaan parantaa tapani..että ei tule tukkapöllyä..Oli hyvä huomautus vähäviisas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 20:45

Ilmottaudun heti mukaan.Löytyy talkoo henkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 21:00

Uusimpiin olen muistaakseni laittanut ja vanhemmat vielä tsekkasin - ensimmäisestä Napsu-kysymyksestä puuttuivat. Pitäis olla kohdillaan.