Millaiset mahdollisuudet Krabista lähteä kiertelemään Thaimaata?

Olen lähdössä ystäväni kanssa 15.3.-30.3.2010 Thaimaahan. Lennot ovat Krabiin, mutta haluaisin tietää mitä muuta lähistöllä/sopivan matkan päässä olisi nähtävää? Tarkoitus olisi kierrellä Thaimaata niin paljon kuin ehtii, ehtiikö edes tuossa ajassa mitään? Emme ole kiinnostuneita juurikaan ns. turistirysäpaikoista. Vinkkejä? Emme ole ottaneet hotellia, saako esim. Krabista helposti jonkun halvan yösijan paikanpäältä otettuna? Paljonko maksaisi esim. päivämatka Bangkokiin ja siellä yöpyminen?

Avainsanat: thaimaa krabi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 15:10

teidän lomaaika mahdollistaa ainoastaan tutustumisen krabiin ja sen ympäristöön,unohtakaa bangkok ja muu thaimaa
huoneita on pilvin pimein senkun valitsee,
tutustu netin kautta krabiin ja sen lähiseutuun myös saaret hyviä kohteita , koska ette ole sidottuja 1 hotelliin se mahdollistaa krabin seutuun tutustumisen,ensimmäinen yö jostain keskustasta otatte huoneen ja seuraavana päivänä vasta aloitatte lomailun

Lisätty: 22.02.2010 - 15:15

www.napsu.fi/matkailu/matkak...imaa/krabi

Lisätty: 22.02.2010 - 15:25

suosittelen loman aloitusta AO NANGista

Lähteet:
kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 22:21

Tietääkseni kone ei laskeudu Krapiin vaan sinne mennään mantereelta veneellä. Joten veneeltä vain takaisin mantereelle ja siitä sitten paikallisliikennettä käyttäen kiertämään mannerta tai muita saaria.