Saanko ? kysyä täällä tänään mitään, eilen en saanut ?

Oli kohan ? ihan kohtuullista ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 16:23

ei ole sun kyselys meidän luvan varassa,

onnistuu varmasti kunhan pysyt yhteisymmärryksessä sen ylläpidon kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 16:11

Jaa-a, tuost´mie en tiijjä mittään, kuka kielsi? Miun puolest´kysy pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 16:35

paa kokeillen, mut muista ei kirosanoja ...eikä muutakaan txt mikä on vastoin sääntöjä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 16:45

Kaikki on sinusta itsestäsi kiinni. Jos olet kunnolla, niin keskustele ihan rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 16:47

Sana on vapaa,ei tosiaan meiltä lupaa tarvi kysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 16:56

Minun puolesta ihan vapaasti.
En kyllä tiedä, mitä et eilen saanut kysyä, mutta hällä väliä. Jos ylläpito sen poistaa, niin se ei ole kysymisen arvoinen.
Tuskin se ylläpitokaan koko ajan on silmät ruudussa, joten sensuuri voi iskeä vasta jonkin ajan päästä. Ja banni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 17:20

En tiedä asiasta..kun eilen en käynnyt napsussa..minun puolesta senkun kyselet ja vastailet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 18:18

kyseleppä vapaasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.12.2009 - 19:13

En ole ketään kieltänyt kysymästä, enkä kiellä. Siis antaa tulla kysymystä kehiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 21:01

Minun puolestani sopii kysellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 22:01

Kysy veikkosel....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 08:18

Erään kyläkirkon harjannostajaiset oli Suomenmaassa. Siellä pidettiin puheita kuten muissakin harjakaisissa.
Sitten eräs mies kalisutti lusikkaa kupinreunaan ja kysyi; "saanko minä lausua pari sanaa"?
Pappi; kaikin mokomin sana on vapaa.
Kun te rakkaat seurakuntalaiset menette tuonne Luonterille kalaan ja Jumala antaa teille suuresta armostaan pienen kalan, te sanotte "saatanan sintti".
Mutta kun Jumala suuren suuresta armostaan seuraavana päivänä antaa teille suuren kalan te sanotte "perkeleen kyrmy" niin kiittämättömiä te ihmiset olette. Amen.
Oli hiljainen hernekeiton syönti sen jälkeen niissä harjakaisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 09:56

Kysyvä ei tieltä eksy ja kolkuttavalle avataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 08:41

Ylläpito on se joka rajoittaa kysymyksiä.