Kuka ? Täällä määrää ?

En voi puhua TEILLE

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2009 - 18:46

En tiedä mutta minulle riitti!Joku maarit3 lähettelee minulle yksityisiä viestejä ja haukkua rätkättää!En enää viitsi laittaa ainuttakaan kysymystä kun kaikille ei sovi joku kysymykseni ja tulee haukkuja,vaikkei ole ketään tarkoitus loukataMutta tämä maarit3 tuntuu olevan sellainen päällikkkö,etten oikein ymmärrä mutta olkoon!TERVE SIV VAA SANOS TURKKULAINE.!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.12.2009 - 18:01

Koitahan nyt ymmärtää jo. Sinun pitää esittää kysymyksesi kunnolla, samoin vastauksesi. Ja tiedät ihan varmasti, että viime kädessä ylläpito on se joka määrää ja päättää. Muista, että on säännöt olemassa, jotka koskevat myös sinua. Puhua voit kelle tahansa täällä. On nuo henk.kohtaiset viestintämahdollisuudet sitä varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 18:44

Ylläpito - tietty!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 19:05

Etusivulla on naiset 10 kärjessä jotka määräävät.

Eivät siellä olisi jos eivät vastaisi joka kysymykseen.

Lähteet:
Oma havainto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 19:49

Puhu vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 19:54

tarkennusta jumppiksen kommenttiin,

- en tunnusta olevani nainen vaikka olenkin listalla (olis muuten kamala järkytys muijalle)

- enkä määräile mistään, en edes yritä, täällä napsussa (yksi syy napsuilla on just se että on edes yksi paikka missä ei tarvitse määräillä mistään)

niin että eiköhän jätetä nuo järjestysmiehen hommat ylläpidolle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 21:00

Ei täällä kukaan määrää, minulla oli kone monta tuntia kiinni ja minä saan kovat syytökset , että haukkumakirjeitä lähetän ja se ei ole edes minun tapaista. Sydämmestä oikein ottaa kun mieleni pahoitin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 22:34

Lettupino huojuu? Minunkaan pläjäyksiäni ei muistaakseni ole sensuroitu kuin se torakan kuva jonka kännissä lätkäisin matkakuvakseni, kun muutakaan paikkaa keksinyt. Se oli tarkoitettu vitsikis. Varmaan kaikilla oli hauskaa. Tertsi ja Maarit3 voisivat sopia treffit jonnekin tunnelmalliseen baariin ja vähän keskustella rauhallisemmin. Tertsinkin pitää sitten olla autoilukunnossa. ;=)
Se että naiset puhuu neljä kertaa enemmän kuin miehet, eivielä määrää kaapin paikkaa.
Suoli24 on hyvä paikka harjoitella väittelemistä. Niin fiksua ajatusta et sinne saa että ei tule haukkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 23:00

no en ainakaan minä ole boss kuin tääl takametsässä vaikka meil onkin ukkovalta 2 uros kissaa ja 1 ukkeli , ja sit mä yritän pomottaa , enkä siinäkään onnaa , niin mittee sit tääl vaiks olenkin siel kärjes ... no jos olen jotain joskus loukannut niin ottakaa vaan yht henk.kohtn postiin en oloe vihainen vanha akka vaan ain yritän olla :)) no lettupino minul saat puhuaa kyl niin pali ko siulu sietää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.12.2009 - 00:39

ylläpito määrää omalla tavallaan täällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 01:03

Mitä ihmettä mä olen missannut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 08:34

Mistähän nyt lienee kyse, en ymmärrä, mutta tuskin menetän mitään. Ylläpidolla on "poliisin virka".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 10:11

Eihän kukaan pysty eikä ole oikeutettu toista määräämään.Ylläpidolla toki sääntönsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2009 - 11:13

Voi lettupino. Sanahan on täällä vapaa, mutta ehkä ei ihan kaikkea tarvitse kyssärissään itsestään kertoa. Eikä rumia sanoja käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 02:55

Mistähän tässä on kysymys? Olin vain reilun viikon poissa ja jokin kärhämä alkanut?