Jatko kysymys ?

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/22165

- Mille Mummosi haisi Kanferintipoille ja pissiämpärille. Mutta hyvälle RAKKAUDELLE
- Mille Pappasi haisi Mällitupakille ja pissille. Sain papalta papan vanhan puukon.
- Mummolassa haisi homeelle.
- Mille kiihottunut nainen "haisee" tuoksuu ? (Rinta) punaisena. Oletko pannut merkille ?
- Mille lehmän / sian P - - - - A haisee ?
- Mille wc haisee siippasi jälkeen. ?
Ps. P sanan käyttö tuo karenssin tänne.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.10.2009 - 18:39

On sulla taas jutut!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2009 - 19:17

kauneus on katsojan silmässä
haju haistajan nenässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 21:40

Ei ole siippaa eikä sikaa, ei voi tietää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 21:58

Mun tuli mieleen tapahtuma sata vuotta sitten,kun yhdellä tutulla oli tekokelsiturkki,vaaleanruskea keinomokkaa.Kerran satoi märkää lunta ja hän meni ratikkaan,jostain tuli inha haju nenään,kertoi hän.Katseli ympärilleen ja totesi tuo nainen tuolla,haisee pesemättömälle "naisentavaralle".Nainen jäi pois,mutta haju jäi.No,uusi uhri ja koti häämötti pysäkin päässä.Kaveri jäi ratikasta ja kiipesi kotikerrokseen.Vaimo ovella vastassa ja halasi miestään,mutta melkein kirkaisi:"Mies,mille halvatulle sä haiset???"
Silloin tajusi hän,että se tekokarvakelsiturkki kastuessaan alkoi haista erittäin epäsiistille naiselle...
Arvatkaas,minne rotsi joutui sen jälkeen.Jeps,kiertoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.10.2009 - 01:14

mummolassani kyllä haisi homeelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 06:04

ei meitin mummolassa ainakaan haissut miltään noista...heillä oli wc,t eikä meilläkään haise..mikään noista...