Mistä tämä nimi napsu tulee,onko se jokin lyhennys jostain?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 16:58

napsuttelusta.. eli kun pinat niitä kirjaimia , niin .... kuulu naps ja siitä nimi napsu ... oikein hauskaa napsuttelua sinullekin.... en ole varma .. tämä vain oma ajatus tästä nimestä.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 16:59

sitä on ihmetelty monesti ennenkin (ilman lopullista selkoa) mm.

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/5689

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 17:17

En ole oikeastaan ajatellut asiaa sen erikoisemmin, mutta kyllä tuo nimi voisi tulla cibyn ehdottamasta tietokoneen näppäimistön naputtelusta... Tai sitten se on vaikka lyhenne jostain sanasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 18:02

Ei ole mitään tietoa,mutta Ciby vastaus voi olla oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.09.2009 - 18:19

Naps, naps, sanoo minun näppäimistöni kun kirjoittelen. Siitä se tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 18:39

Mulle tuli aikoinaa sellainen ajatus että napsu on joittenkin nuorten keskustelu / kysymys juttu, mutta ei noi ollut, Napsussa on kiva kirjoitella ja vastailla kysymyksiin. Aika hyvä keksintö tämä Napsu.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 18:40

Nautitaan pikkasen Sunnuntaistakin! Who knows?? Ainakin helppo muistaa tällaisen dementikonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 20:59

napsu=napsu
napsuttelu.
ken tietää, tai sitten on lyhenne joistain tekijöiden nimistä ? en kyllä usko tuohon

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 21:34

tulisikohan napsuttelusta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 22:10

Tämä on raittiiden ihmisten kysymyskerho. Ei tarvitse ottaa napsuja (eikä ehdikään) , kun on tämä virtuaalinapsu. Jokainen vastaus tai kysymys on yksi napsu. Montako napsua sinä otit tänään ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 10:32

No tyietenkin siitä että täällä napsutellaan kun tänne kirjoitellaan. Jos painat jotain kirjainta niin aina napsaus kuuluu.Niin minä olen sen ymmärtänyt että sana tulis tästä kirjaimien painelusta eili napsuttelusta.