Viherpiipertäjä?

-Olen joskus kuullut että minua pidetään viherpiipertäjänä kun kasvatamme pienellä tontillamme juurikasvia, viinimarjat ym. Olen innokas kirjoittaja eri lehtiin niin sieltä kyllä tulee aikamoisia kommentteja takaisin jotka eivät ole loppuunharkittuja. Kasvien kasvatus on meille vaimoni kanssa hyvä harrastus, samatenkun puutarhanhoito.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2009 - 18:34

kertomasi perusteella sanoisin, että olet innokas puutarhaharrastaja vaimosi kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2009 - 18:26

kaikki muu paitsi puutarhan hoito on turhaa..... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.09.2009 - 18:29

Viherpiipertäjänä olisi kiva olla, jos olisi maata. Jatkakaa harrastustanne, sanokoot toiset mitä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.09.2009 - 18:30

Olet sinä. Ja täällä toinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 18:36

Melkein sama juttu viime vuonna;
www.napsu.fi/vastaukset/kysy...5665#18948

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 18:41

Minä olen viherpiiperö, kaikessa luontoon liittyvässä asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 19:40

Täällä piipertää yksi kaltaisesi, ja aina näin syksyllä kuten keväälläkin me nostamme sen suurimman haloon. Ehkä siksi kysymykset ja kommentit hipovat toisiaan - jumppis. Mutta kun se on niin ihanaa!! Puutarhanhoitoa ei voita mikään rentoutuskasetti tai aivojumppa. Sieltä löytyy se elämänilo. Jatketaan siis samaan malliin ja multaisia terveisiä kaikille viherpeipoille! Piiiip!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 19:57

Voi tuo on ihana harrastus jota niin itsekin kovasti haaveilen jonain päivänä hommaavani..kerrostalon parveke ei liiemmin ole otollinen maaperä..
Eräs tuttava kutsuu minua taas viherpiipertäjäksi koska tykkään tosi paljon kasviksista ja laitan niistä usein ruokaa sekä olen erittäin eläinrakas..:) Että vissiin meitä piipertäjiä on useampata eri sorttia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 21:39

Tässä yksi lajinsa viherpiipertäjä
www.kuvaboxi.fi/mediaobjects...89orig.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 23:17

Olen minäkin eräänlainen viherpiipertäjä, lisäksi poliittisesti vihreä, mikä lienee sanan alkuperäinen merkitys. Tänäänkin pengoin porkkanapenkkiä talikolla ja kaivoin harvennusporkkanaoita syötäväksi. Keräsin myös kesäkurpitsoita noin seitsemän kappaletta, tarkistin kaalimaan, poimin pudonneet omenat ja otin loput sipulit pois maasta. Pelto alkaa lähestyä syksyä. Ruokapöydässämme oli tänään omalta järveltä verkosta nostettua kuhaa, oman maan perunoita ja porkkanoita salaattia, jossa itse kasvatettua persiljaa ja juomana omatekoista viinimarjamehua. Salaattikastike oli kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.09.2009 - 02:23

Mikäs siinä, niin taidan miekin olla vähän sellainen viherpiipertäjä.