asentaisitko sormeesi ubs muistitikun ?

luin tästä suumi 24 sivuilat, että suomalainen mies ois asentanut sellaisen tikun sormeensa...se ois kyllä mielestäni tosi hyvä, kun olen niin muistamaton...tämä ois gatekoria uutiset ja työllisyyskin ..en osant valita..

Lisätty: 12.03.2009 - 21:52

kiitos selvennyksestä..olit kiltti kun laitoit tuon linkinkin..

Lisätty: 13.03.2009 - 12:19

niin jos jostain syystä saisit tekosormen...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2009 - 21:49

TUSKIN, ellei käy kuten Jerrylle.

"Suomalaismiehellä sormessa USB-tikku!
Torstai 12.3.2009 klo 12.49
Jerry Jalava menetti sormensa moottoripyöräonnettomuudessa. Tilalle hän hankki erikoisen proteesin.
Riihimäkeläinen Jerry Jalava ajoi peurakolarin moottoripyörällään vajaa vuosi sitten.

- Liu'uin noin 58 metriä vasen käsi pyöräni alla, Jalava kirjoitti blogissaan.
- Kun pyörä pysähtyi, pystyin ottamaan kypärän ja hanskat pois. Kiroilin paljon ja aloin ottamaan tupakoita taskustani. Silloin huomasin, että puolet sormestani puuttui.
Sairaalassa Jalavan nimettömästä amputoitiin puolet. Mies ei kuitenkaan lannistunut, vaan hän suunnitteli yhdessä valmistajan kanssa irrotettavan proteesin, jonka sisällä on USB-tikku.

Kun Jalava käyttää tietokonetta, hän voi irrottaa sormen ja jättää USB-proteesin tietokoneen porttiin. Sormeensa hän on asentanut Billix-linux-jakelun ja itse ohjelmoimansa Ajatus-järjestelmän.

Jalava suunnittelee jo uutta versiota erikoisesta sormiproteesistaan".

www.flickr.com/photos/jerry_...074278472/

Lähteet:
www.iltalehti.fi/digi/200903...0_du.shtml

Kysyjän kommentti

kiitos tämä oli paras...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2009 - 21:45

en mä varmaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 21:50

keskisormen jatkeena se varmaan tehostaisi viestiä, mutten sittenkään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 21:58

Samaan kategoriaan kun uutinen valokuvaajamiehestä, joka asensi silmäänsä kameran. Mitä vielä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 22:02

en taitaisi olla niin rohkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2009 - 23:19

En kyllä asennuttaisi. Kaikkea ne keksii. Olisin mieluummin ennen sormea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 00:00

Haittaisi kymmensorminapsuiluani, hyj toki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 00:24

Jos noita raajoja puuttuisi se voisi olla aika persoonallinen (ja kallis) lisä. Ennemmin haluaisin sitä uutta tekniikkaa, jossa jänteisiin istutetaan käskyttimet, että saa liikuteltua kättä ja sormia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 00:41

miksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 09:41

sillä oli tekosormi, ehkä sellaiseen se kävis mutta oikeaan lihaa ja verta olevaan. Vastaus on EN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 11:00

en ainakaan omaan sormeeni. ajatus on mielestäni vähän outo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 22:04

No kohtahan meille asennetaan joka tapauksessa siru jonnekkin sopivaan paikkaan, vai mitenkäs ne utopiat oikein menikään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 21:52

Pidän tikut ennemmin avaimenperässä roikkumassa. Jotain kaunista tai iloista voisin puuttuvan sormen tilalle ennemmin asentaa.