Hormonit hyrräävat? Fantasiaa.. iltalehdessä on listattuna naisten 10 yleisintä fantasiaa. Haaveiletko samoista asioista?

Onko kevät rakkauden Taikaa? Miksi kevät ja hormonit aina yhdistetään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2009 - 14:07

Se on varmaan liitetty ihmiseen myös sama asia kuin luonto , ilmat lämpenee, tulee valoisaa, kaamos on ohi, vaatteita voi vähentää ja kaikki puhkeaa uuteen eloon. tulee jonkinlainen voima. kyllä se yleensä loppuu syyssateisiin sekin hurmos.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2009 - 15:25

Valo ja lämpö saavat ihmisenkin kukoistamaan ja samalla hormoonit hyrräämään, hyr, hyr.
Niin ne fantasiat, ainahan sellaisia on enemmän tai vähemmän, mut jos niistä 10:stä pitää valkata niin mieluiten mää oisin hieman tuhmatyttö sen miehen vahvoilla käsivarsilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2009 - 17:43

Hyrrää ne hyttyselläkin:) ihan varmasti.. aurinko lienee ihmisellä aktiviteettinä. Fantasiast.. hmm, jos niitä paljastamaan, ei ne sit enää olekkan omia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 21:06

kyllähän päivän valosuus ja pituus ihmismielleenkin yltää, siinä kuin eläimiinkin, mutta mitään ihmeenpiä fantasioita en kylläkään tunne, liekö sitten tämä ikä jo siihenkin vaikkuttanut...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 22:12

En osaa yhdistää ikää ja fantasioiden puutetta. Päinvastoin, kun kaikkea on jo koettu niin fantasiat tulevat entistä hurjemmiksi. Eikun fantastista kevättä kaikille!!;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 22:17

Eräs biologi vastasi naiselle, joka ihasteli linnunlaulua. "Joo", uros laulaa: "saako, saaako, saaako... ja naaras vastaa; saa,saa, saaa.. ei se sen kummempaa ole".

Ruokaa on luonnossa lintujenkin lisääntyä ja helpompaa se on ihmisilläkin kun heiluvat hameenhelmat ja keinuva käynti tuntuvat herättävän jöröimmänkin eläjän. Se on elämää. Meidät on tehty sellaisiksi täällä pohjoisella pallonpuoliskolla.

...tässä enää mitään fantasioita tarvita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 23:39

Heti IL:n hakuun! Vihdoinkin saan tietää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 01:18

Jos pitäisi kuitenkin jalat maassa, ettei mee päiväuniksi. Kyllähän kevät jotenkin sykähdyttää elämään talven jälkeen. Se on tietysti mihin sen energiansa haluaa suunnata, just nyt ei urokset ainakaan nappaa.... Joku vika varmaan mulla, tai en ole vielä huomannut kevään saapumista.