Oletteko huomanneet että teidän vastauksia löytyy googlettamalla myös?

Itse hain erään matkatoimiston sivua ja minun 1 vastaus ponkaisi sieltä silmiini keskustelu otsakkeella ja se oli napsun vastaus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2009 - 12:15

samoin kun etsin matkaa, niin sieltä se minunkin kertomukseni tuli, kuin myös kaikkea muutakin itsestäni olen löytänyt ja juttujani, nim.. sekä omalla nimellä..googlesa, joten aikas julkkis olo tuli, mikään tieto ei ole siis salaista , jos sitä ei salaiseksi merkkaa kait...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2009 - 12:21

On se tullut joskus eteen myös google sivulta.Eli on huomattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 13:17

Moenesti huomannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 13:38

Juuri sillä tavoin minä löysin Napsun: etsin googlesta tietoa Viipurista, parhaaksi linkiksi osoittautui Napsuun vievä - ja sitten huomasin, että täällähän on paljon muutakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 13:39

Olen huomannut kyllä, matkailuun liittyviä juttuja.

Lisätty: 12.03.2009 - 13:41

Omia artikkeleitani löytyi myös facebookista vaikka siellä ennen en ollut käynyt. Niitä en päässyt lukemaan kun pitää kirjautua mutta joku oli ominut juttuni ja siirtänyt sinne.
Tämä ei tullut napsun kautta vaan muualta.
Muuta virallista tietä laitettuja artikkeleita löytyy toki mutta niistä tiedän itse sentään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 14:42

googlen kautta minä napsun löysin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 14:53

joo varmaan löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2009 - 16:14

Jotain sanomisiani siellä näkyi olevan. Hämmästyin vähän, että miten ne sieltä näkyy, vaikka olen vain tänne Napsuun niitä kirjoittanut. Pitänee miettiä tarkkaan mitä kirjoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 17:04

Sieltä löytyy kaikenlaista näköjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 17:06

Myöskin julkiset viestit näkyvät. Etsin googlella yhtä ranskalaista elokuvaa, josta olin maininnut Napsuystävälle. Siellähän viestini könötti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2009 - 17:43

Googlen kautta voi kysyä itseltään:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 22:08

Joo minäkin sain kerran hakuuni tosi viisaan vastauksen (jonka oli laatinut joku vähäviisas)