Oletko matkustannu Saksaan Rahti-matkustaja laivalla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 16:32

Kyllä, vaikka kuinka monta kertaa näillä FINNLINES laivoilla, Helsinki - Travemunde (aikaisemmin Lyypekki).
On vaan turvonnut olo kun syö koko ajan, ruoka kuului aina viime vuoden loppuu asti matkan hintaan.

(Varovainen arvio on noin 50 kertaa, laiva oli isäni työpaikka)

Lähteet:
www.ferrycenter.fi/index.php?46

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 16:30

itse e n, mutta ystäväni jotka kiertelevät matkailu autolla eurooppaa, menevät sillä, ja hän kehuu sitä lauivaa hyväksi kaikkines päivines...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 16:41

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 17:11

Ystävättäreni on matkustanut ja kehunut joka kerta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 17:34

Hyvä muisto kiireetömältä kuuskymmentäluvulta, Lyypekkiin ja takaisin, perillä ei oltu montaa päivää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 18:44

En ole matkustanut saksaan mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 20:37

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 01:59

Vain pari kertaa meno-paluu 1. Lyypekki 2. Travemünde. Lokoisaa touhua, ehkä Chumpan kanssa lihottu yhdessä? En enää mene, ellei ruoka kuulu hintaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 09:09

Kyllä, suosittelen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 12:18

olemme monellakin yhtiöllä ja elkää missään nimessä menkö tallinksiljalla superfastilla.kamalaa palvelua.tosikoita venäläinen henkilökunta ei hymyn hymyä.opasteita ei tietenkään ollut vielä laitettu satamaan kun se lähtee nykyään vuosaaresta.meillä oli varattuna alacarte ruokapaikkasta pöytä mutta ei ollut edes auki ja silti ottivat varauksia vastaan.eivätkä ilmoittaneet ettei aukeakkaan.turhaan odoteltiin.5v lapsen kanssa.myös rahtarit kertoivat välttävänsä kyseistä yhtiötä juuri palvelun takia.matkustajat tippuneet yli puoleen normaalista.