Millä voi testata parhaiten öljyn lämpötilan sopivuuden ku hävisin miehelle MM-mitali arvaus vedon ja munkkeja pitäisi paistaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 15:55

osta munkit kaupasta ja sano että teit ite ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.03.2009 - 13:23

Pistä sinne pieni nokare taikinaa, ja näet onko tarpeeksi kuumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 13:26

kun se taikin klöntti nousee pintaan , on öljy hyvää paistamiseen, mutta ole todella varovainen, se roiskuu ja polttaa...öljy nimittäin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 14:08

Muista että jos rasva syttyy palamaan, ei saa sitä vedellä sammuttaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 15:05

Öljyn kanssa on oltava tarkkana. Kyllä niinkuin edellä on mainittu, kun laitat pienen palan taikinaa rasvaan ja se alkaa kiehumaan ja nousee pintaan niin silloin on ok. Onhan niitä oikein keittimiä missä on oikeat säädöt ja ei tartte kuin säätää termostaatti .

Lähteet:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 15:32

Joo kyllä se pieni paikinapallon kanssa kannattaa testata. Kun rasva alkaa sitä heti kiehuttamaan,ja nostaa pintaan,niin rasva on sopivaa paistamista varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 00:58

Taikinaklöntillä minäkin olen kokeillut. Pidä kansi vieressä, jos öljy kuumuu liikaa, voi syttyä, jolloin voit kannella tukahduttaa sen.