mikä on parasta , mitä olet huomannut eu,ssa viime aikoina..?

Tänään olin niin onnellinen, kun kuulin uutisista, että meikkejä ei saa testata eläimillä, joten parasta , mitä on tapahtunut viime päivinä..ei sen turhempaa , kuin meikien testaus eläimillä, mitkä ovat myös eläviä olentoja ja tuntevat kipua siinä , kuin me kaksijalkaisetkin....getegoria vois olla myös eläimet ja lemmikitkin..

Avainsanat: meikit koe-eläimet kärsimys. turhuus eu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 12:26

minun mielestäni on hyvä jos meikkejä ei enää testata eläinkokein, kun eläimet saa kärsiä.se ei ole hyvä juttu. yleensä ostan nykyisin meikkejä joita ei ole testattu eläinkokein. tulee itsellekin parempi mieli kun ostaa sellaisia tuotteita.

Kysyjän kommentti

ihan samaa mieltä kanssasi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.03.2009 - 12:39

En hyväksy eläinkokeita varsinkaan meikkeihin, joten hyvä jos kielletty tämän jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 12:40

Korot tulleet alas vauhdilla.Meikit turhia ihmisillekkin.Ilmankos miehet komisttuu vanhetessaan,ja naiset rumenee.Tälläsiä juttuja olen kullut,charmi lisääntyy kun miehet ei käytä meikkiä.Se on vaarallista puuhaa.Pakkelia naamaan ja vanhenpana poimut syvenee. tätä mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 12:52

Noi on kaikki hyviä asioita,mikä sit on todellista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 13:17

parasta eu,ssa on se etteivät suomalaiset poliitiikot päätä enään tärkeistä suomea koskevista asioista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 19:15

Käytännön elämässä mikään ei muuttunut, jo ennen eläimillä testattuja saa myydä kuten ennenkin. Kielto koskee uusia eläinkokeita. Hyvä, että edes niitä.