Oletko käynyt Alpeilla? Missäpäin on komeimmat ja jylhimmät maisemat?

Sveitsiin, Itävaltaan, Italiaan vai Ranskaan...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 13:37

Suosittelen niukasti Saksan puolella olevaa Berchtesgadenia; nähtävyytenä mm. upea Kotkanpesä. Esim. Alpenhotel Denniglehnen hintansa väärtti. Huipuilta näet puolet Itävaltaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 13:14

jos vielä voisin lasketella joskus edes, niin menisin Sveitsiin tai Itävaltaan...mutta tunstan myös , että olen korkeapaikka kammoinen joten tiedä uskailtisko laskea sieltä, kun levilläkin teki joissakin rinteissä tiukaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 14:12

Itävalta-fanina suosittelen sitä maata. Upeita maisemia joka puolella. Bad Gasteinista olen tähän saakka pitänyt eniten. Sveitsissä kun vielä pääsis käymään...Pohjois-Italiassakin todella kaunista. Dolomiitit kannattaa käydä katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 15:11

Ehdottomasti Itävallassa on upeimmat laskettelumäet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 19:36

Suosittelisin Sveitsin St. Moritz, laskettelurinteiden yhteispituus on 7 300 kilometriä Sveitsissä ja lisäksi latuja murtomaahiihtoa varten on noin 5 000 kilometriä. Sveitsin hiihtokeskuksille on leimallista tasokas palvelu ja hyvin hoidetut rinteet

Lähteet:
Asuin St. Moritzissa kuukauden (kauan sitten) ja sekin oli kesällä, mutta hulppeat maisemat ja osa tiedoista tänä päivänä linkistä: www.mtv3.fi/matkailu/arkisto...tml?611076