Hyviä välipaloja alakouluikäiselle, joka on hiukan pulskahko ja yritys olisi vähän laihtua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 12:17

oon dieetillä ja ite syön välipalaksi yhden ruisleivän ja siinä päällä 4 kalkkunafilettä ja yhden ananaspurkin.. tai ehkä joku rasvaton/vähärasvainen rahka tai jogurtti ja joku hedelmä. proteiinia olisi hyvä olla jokaisella aterialla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 12:18

vähän sokerisia, ei karkkeja , pullia, eikä makeita, vaan kunnon voileipää, jossa on kasviksia ja vähänrasvaista juustoa ja leikettä..myös rasvaton maito on hyvää lapselle...hedelmiä aina saataville...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 12:21

Jos vaan maistuu niin ruisleipää ilman rasvaa tai kevytlevitetteellä, salaatinlehtiä ja vaikka kurkkua tai tomaattia ja rasvatonta tai ykkösmaitoa. Raaka porkkana. Toivottavasti maistuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 12:41

Vihanneksia ja kasviksia kivoina puikkoina jotka voi dipata jogurttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 12:47

Ruisleipä kana tai kalkkunaleikkeellä, rasvatonta jugurttia, vihanneksia ja hedelmiä. Juomaksi mieluummin rasvaton maito tai vesi. Kaikki makeat välipalat pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 12:55

rasvatonta jugurttia, rasvatonta maitoa ja leipää päälle kevyttä juustoa, tomaattia, kurkkua.minunkin tyttö on vähän pulska mutta lähenee murros ikää niin en suosi sille laihdutusta 11 vuoden iässä. kun liikkuu muuten paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 10.03.2009 - 13:17

Hedelmiä (omena, mandariini, appelsiini.. jne), ruis/näkkileipää kevyillä leikkeleillä, paljon kurkkua ja tomaattia.. Murot ovat myös hyvä vaihtoehto rasvattomalla maidolla.. Jos tekee mieli makeaa, niin osta kotiin paussi/fitnesstäysjyväpatukoita --> ei niin paljon haittaa kuin tavallisesta suklaapatukasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 14:20

ehkä appelsiini

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 14:56

Teen työtä lasten kanssa ja erilaiset hedelmät maistuvat,sekä murot ja kiisselit. Älä kuitenkaan tunge joka paikkaan sellaisia hilloja joissa on paljon sokeria. Voileivät maistuvat myös, mutta varo paksua rasvakerrosta ja katso että juustot ja makkarat eivät ole kovin rasvaisia. Valinnanvaraa kaupoissa kyllä on. Ei vaaleaa leipää kovin paljon, näkkileipä ja ruisleipä maistuu lapsille yllättävän hyvin! Jos lapsesi on kovasti makean perään, apteekista löytyy tuote nimeltään siripiri. Se tasoittaa verensokeria ja makeannälkä pysyy taatusti pois.Lue kuitenkin annosteluohjeet koska voi olla liika käytössä laksatiivisia vaikutuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 19:49

Ite laitoin pojilleni juureksista suikaleita; porkkanaa, lanttua, naurista, kurkkua, jne. kun tarpeeks pienii suikkui (sellasii 2 kertaa tulitikun kokosii), maistui silloin, ja vielä aikuisenakin muistelevat kuink hyvii olivat, ja teekkös äiti mulle vielä sellasta välipalaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 03:35

Reipas kokonainen porkkana, jonka opetat kuorimaan ja suikaloimaan itse. Omenaa, hedelmiä.
Leipää, jonka päälllä vihreää salaattia, tomaattia ja juustoa. Vähärasvainen leikkele. Jogurtti tai viili ja mysli. Kun kotona on kaikkea terveellistä tarjolla, opetat valmistamaan niistä itse terveellisiä välipaloja. Rasvaton maito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 21:32

porkkanalla ja ompuilla meillä on kasvatettu jo kolme sukupolve sutjakoita vilpereita ja valpereita, ruoka-aikoina sitten kunnon ateriat välipaloiksi ei muuta