Olet raahautunut viimeisillä voimillasi aavikon kuumuudesta vehreälle keitaalle ja näet edessäsi....mitä? Jatka tarinaa....

Avainsanat: mielikuvitus tarina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 13:23

...Fatiman ja korillisen Lapin kultaa

Kysyjän kommentti

Kiitos hauskasta vastauksestasi. Olis varmaan paikallaan molemmat siinä tilanteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 11:37

Näen edessäni nuotion, johon paikallinen jääkaarhu lisää juuri laamanlantakakkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 11:53

näen edessäni järven jossa on vettä, kun jano on melkoisen kova. läkähdyn jos en pääse veden lähelle et saisin juotavaa.mut luulen et voimat ei riitä, mutta yritän kaikesta huolmatta päästä järven rantaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 12:14

suihkulähteen, josta voit juoda vettä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 12:56

famil smartin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 13:42

Minä jo odottelin teitä, juomat on kylmänä ja ääni avattu, kohta aletaan laulamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 13:53

... ryhmnä alkuasukkaita. Pienestä alkupelastyksestä toivuttuani huomaan heidän olevan ihan ystävällistä väkeä, vaikka yhteistä kieltä ei olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 14:16

Näen edessäni uimaaltaan jossa on turkoosia vettä,aurinko tuolit odottavat vedessä pulikoivia äsken niin nääntyneitä matkaajia,joilta on väsymys poispyyhkäisty,kuin taikaiskusta,ah tätä ihanuutta tuumaa kissaäiti seurueensa kanssa kädessään lasi kylmää virkistävää nektariinia terästettynä paikallisella iloliemellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 14:47

ja minä näenkin teitit kylmine juomineen ja vilvoittelevin vesineen heh, hee...sitten vain lauletaan ja nauretaan ...koko poppoo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 19:15

............jotain mitä en ennätä tajuta, kun jo
herään hiestä märkänä ja janoissani saunanlauteilta.