mitä mieltä olette silkoni rinnoista ja kauneus leikkauksista?

itse en halua vaikka, vähän rinnat jo roikkuu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 11:27

Vaikka nainen olenkin, en hyväksy moisia turhuuksia. Jokainen ihminen olkoon sellainen, jollaiseksi hänet on luotu ja millaiseksi vanhemmiten muuttuu. Olen sinut riippareitteni kanssa.

Kysyjän kommentti

hyvä vastaus. samaa ajattelen minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 11:20

Täyttä typeryyttä ja turhamaisuutta. Näyttävät aivan luonnottomilta. Kauneusleikkaukset ok jos on joku sairaus tai tapaturma aiheuttanut ulkonäkömuutoksia, muuten vanhentukaamme tyylikkäästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 11:24

proteesina jes, muuten vois vaikka lailla kieltää ne silikonit
kauneusleikkauksissa voi olla takana niin monta syytä, kosmeettiset turhia turhamaisuuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 11:28

Jos terveydellisistä syistä , esim rinnat poistettu rintasyövän takia, niin kuvittelisin sellaisen henkilön haluavan rintaimplantit.
Kaikkia plastiikkakirurgisia toimenpiteitä ei varmaankaan tehdä pelkästään turhamaisuuden takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 11:38

Turhamaisuutta.
Mutta jos on varaa sijoittaa kymppitonni niin siitä vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 12:12

jos on kolarissa esim.saanut pahoja arpia, niin ymmärrän, mutta jos omaa turhaimaisuuttaan, niin en samoin jos rintasyöpä tai sairaudesta johtuen ottaa rinta plantit, silikoonit niin on ihan hyvä, mutta en turhamaisuuttaan jos laittaa , en jymmärrä..itse en ottaisi jos ei kunnon syytä, ja sitä paitsi en laisinkaan uskalla leikkauksiin ...syystäkään kunnola, joten tässä syy kielteiseen kantaani ja aina on riskit pienissäkin leikkauksissa, joten kannattaa aina miettiä, mikä leikkaus on hyödyksi terveylle...oma kokemus, kun meni sappileikkaus totaalisen pieleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 12:13

jos joku haluaa niin oma on asiansa.. en ite maksais sellasesta ellei ois tosi paljon rahaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 13:10

Vain terveydellisistä syistä eli syöpätapauksissa, ei muuten. Tuohan lienee jokaisen järkevän ihmisen mielipide... eikä ole rahasat kyse vaan muusta. Ongelmia tulee kuuleman mukaan, "täytteet" joudutaan poistamaan ja lisäämään uudet jne.
Kyllä ihmisen täytyisi oppia hvyäksymään itsensä.
Eräs "julkkis" mainsoti jonkun lehden kannessa hankkineensa silikonit kompensaationa kun hävisi oikeusjutun!!!! Kovasti nostaa mielialaa kuulemma....

Lisätty: 10.03.2009 - 13:40

Kauneusleikkaukset myös tarpeettomia... sillä tavalla ei pysyvää kauneutta saa aikaan.
Olen omaan ulkonäkööni tyytyväinen ollut aina joten henkilökohtaisella tasolla ei ole ollut tarvetta korjaaviin toimiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 10.03.2009 - 13:21

Turhaa ja kallista mielestäni.. Aitoudesta en sano mitään, sillä jos siihen vedotaan niin siinä tapauksessa meikkaaminen / rasvaaminen / karvojen poisto ym. on kanssa epäaitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 14:23

En menisi laittamaan silikooneja,kun pakon edestä,mut on niitäkin nuoria ihmisiä ketkä eivät ole tyytyväisiä itseensä,se on heidän asiansa miunpuolesta tehkööt itselleen mitävaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 15:40

Minäpä olen käynyt kauneusleikkauksessa. Imaistiin Rolf Nordströmin klinikalla muutama litra rasvaa pois vyötäröltä. Maksoi paljon, mutta jos haluan rahani sellaiseen laittaa, niin mitäs se sitten kenellekään kuuluu! Olen huomannut, että moni sellainen ihminen tuomitsee kateuttaan leikkaukset, joilla ei ole siihen taloudellista mahdollisuutta, mutta jos sellainen mahdollisuus tarjoutuu, juoksisivat oikopäätä korjauttamaan itseään. Olen sitä mieltä, että jos kauneuskirurgia kerran on keksitty, niin miksi ihmeessä sitä ei muka saisi käyttää. Moni on sanonut minulle, että vika on korvien välissä, mutta minäpä sanon, että jos vika on korjattavissa yhdellä leikkauksella, niin miksi ei! Käyväthän ihmiset psykiatrillakin. Imutuksestani on nyt n.3 vuotta ja päivääkään en ole katunut, olen rehellisesti onnellinen kauniista vyötäröstäni. Menisin uudelleen korjauttamaan itseäni, jos kokisin siihen tarvetta ja taloudellinen tilanteeni antaa sen myöden, mutta olen nyt tyytyväinen, enkä koe tarvisevani muunlaista kohennusta. Micael Jaksonin leikkely on sairaalloista, mutta kauneusleikkaukset järkevissä rajoissa ja asiantuntevissa käsissä ovat mielestäni ihan hyvä juttu ja jokaisen täysin henkilökohtainen asia, eikä siihen kuulu kenenkään ulkopuolisen puuttua. Jokainen hoitakoot omat asiansa ja tehkööt kropallaan mitä lystäävät, kantavat sen joko ylpeydellä vikoineen tai ylpeydellä korjattuine vikoineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 19:18

Joka niitä haluaa ja on löysää rahaa niin siitä vaan. Minusta ne ovat turhia, olemme luojame luomia ja tämmöisenään hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 19:59

Ymmärrän hyvin, jos joku haluaa mennä kauneusleikkaukseen. Miespuolinen työtoverini meni Viroon leikkauttamaan kasvonsa. Minä en edes huomannut eroa, mutta hän oli tyytyväinen ja helpottunut.

Itse olen lääkärikammoinen ja minun olisi vaikea mennä leikkaukseen, joten tyydyn rupsahtaneisuuteeni. Onhan minussa mistä pitää kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 19:59

Aikas tuomitsevia kommenttei yllä... hmm... on myös naisia/nuoria/tyttöjä, joilla ei rinnat kehity lainkaan (ikinä, niin kuin kuuluisivat), kylläpä siinä itsetunto/naiseus katoaa (kun muita ikäisiään katselee ja saa kuulla irvailuja omasta 'rinnattomuudestaan'), jolloin mielestäni on ihka oikeutettua mennä silikoni tms. leikkaukseen, jotta elämä/itsetunto/seurustelu/aikuiseksi kasvaminen muutoin vois jatkua normaalisti eikä syntyisi henkisiä traumoja ja voisi keskittyä siihen normaaliin elämiseen ja sen jatkumiseen.. syitä voi olla monia tuon ratkaisuun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 03:18

Ymmärrän kauneusleikkauksen tarpeellisuuden, jos jollain on pysyvä haitta josta haluaa eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 18:44

Ihan turhia,ainaki noi silikonit. Kauneusleikkaus on siinä hyvä,jos haluaa oikeesti korjata jonkun haitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 21:31

Jokainen valitkoon mitä rahoillaan puuhaa. Nykyään silikonitkin tosi turvallisia ja toisaalta kylhän ihmiset tärvää itseään tupakalla ja yhteiskunta maksaa. Silikonit maksetaan itse ja aniharvoin komplikaatioita, joiden hoidon veronmaksajat kustantaa. Samoin muut kauneusleikot. Jotain tissinkohotusta ottaisin itsekin, en suurennusta, jos olis hyntsäkkää kustantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 21:05

se on kyl epäreilua että rumatkin ihmiset saa keinoteltua ittensä kauniiksi.... :P koska siis jos henkilö A on luonnostaan kaunis ja hlö B leikkelee itseänsä ollakseen todella kaunis saattaa A:lle tulla alemmuudentunne jos ympärillä on liikaa B-henkilöitä. A oli ennen kaunis mutta nyt vain yksi miljoonasta.. epäreilua sanon minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2009 - 11:44

KIITOS HYVISTÄ VASTAUKSISTA KAIKILLE NAPSULAISILLE: