Käytätkö kevään valon hyödyksi ulkoillen?

oma kokemus

Avainsanat: aurinko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 10:58

Juu käytän kyllä,nyt meillä ei aurinko paista,mutta ulkoillaan pilviselläkin ilmalla,mutta sateella ei.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 11:00

Onhan hauskempi lähteä lenkille aamuisin 6 aikaan koiran kanssa, kun on jo valoisaa ja kevään tuntua ilmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 11:18

tässä pyryssä ja tuiskussa se on vain haaveuni, mutta heti kun paistaa ja jos tilaisuus on, niin pihalle pitää päästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 11:18

Kyllä pyrin hyödyntämään päivän pitenemisen ja jos vielä aurinko sattuu paistamaan niin ylös, ulos ja kävelylenkille sauvojen kanssa tai ilman riippuen tilanteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 11:20

Kyllä kauniilla ilmalla tulee ulkoiltua, mutta ei tällä ilmalla mikä nyt on. Sataa lunta, tuulee, ja on ihan pilvistä. En lähde ulos, kun ei ole pakko tällaisessa säässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 11:21

joo kyllä yleensä käytän. mutta huonolla ilmalla en pyri ulos menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 11:32

Hyvällä ilmalla hangille ilman muuta!
Huonollakin ilmalla nautin kovasti valosta, kun iltapäivisin kello neljän ja viiden välissä kipuan rinnettä hakiessani postia maantien varren laatikosta.
Vielä helmikuun alussa tarvitsin taskulamppua. Kaamoshan loppui täällä vasta 17. tammikuuta, ja aluksi päivä piteni hitain askelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 11:33

On ihanaa,taas tämä päivien piteneminen,valo on otettava tarkaan hyödyksi,ulkona on upeaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 11:49

Lataan sitä generaattoriin ja hyödynnän talvella. Mahti Boss III on erittäin käytännöllinen laite. Suosittelen kaikille lämpimästi.
T:Rane

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 12:12

kyllä sitä lenkillä tulee käytyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 12:42

Nautin kevään valosta ilman lenkkeilyäkin. Verhot pois ikkunoiden edestä ja naama kohti aurinkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 15:01

Kyllä käytän. On ihanaa kun energiataso nousee ja pääsee ulos tekemään kävelylenkkejä. Aamullakin herään huomattavasti paremmalla mielellä ja aikaisemmin, koska ikkunasta ulos katsoessa ei ole pimeää. Sairastan epilepsiaa joka vaikeuttaa heräämistä muutenkin, kyllä sillä valolla on sairauteenkin hyvä vaikutus. Oma henkinen hyvinvointi vaikuttaa moneen sairauteen positiivisesti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 01:58

Mikäs sen kivempaa kuin luoda lunta auringonpaisteessa. Sillä kohta hanget sulavat ja pihan pensaat on suojattava liialta auringolta ja kuivumiselta.

Pihassamme on kolme aurinkokennolla toimivaa lamppua ja ne ovat nykyisin jo tuikuttaneet valoaan hangesta iltaisin.

Siinä kotipihalla käpsehtiessä tulee lenkkeillyksi ihan huomaamattaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 03:59

Ulkoilen mielelläni kevällä, etenkin kun aurinko alkaa paistaa. Valohoitoa ei voi missään tapauksessa saada liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 20:08

Kyllä se on iso parannus taas tilanteeseen kun voi tehdä aamulenkin valoisaan aikaan