sairastatko fibromyalgiaa,kuis pärjäilet kipujesi kanssa.Mikä on lääkityksesi ja löytikö se helposti.

Minulle tämä talvi on ollut yhtä helvettiä ilmanvaihteluiden takia en muista yhtään näin vaikeata talvea aiemmin,meinaa välillä huumorin taju loppua,kerro jos on jotain kerrottavaa tämä on pirullinen tauti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 12:52

Olen sairastanut sitä vuodesta -86 lähtien, ei siihen mitään hyvää lääkettä ole ennen ollut, mutta kun sairastuin pahaan selkävammaan niin siihen tarkoitetut lääkkeet vähentävät myös fibromyolgian kipuja, triptyl sekä lyrica.

Kysyjän kommentti

Paras vastus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 20:19

Mun fibromyalgia todettiin 2003 ja maarit3 käyttämät lääkkeet oon myös kokeillut, sekä mm. somadril comp, tramadin ja nyt on panagod. Ei näihin kipuihin ole mitään täsmälääkettä, eikä otettu kipupolille edes, kun eivät kuulemma osaa tätä sairautta hoitaa. Käyn vertaisryhmässä, jossa ei tarvitse selitellä, kun kaikki ollaan samassa helkutin veneessä. Voimia kaikille kipuileville.

Lähteet:
fibromyalgia