Oletko käyttänyt halpalento yhtiöitä matkustaessasi,mikäslaista se on ollut,mites sitten on päästy majapaikkaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 09:09

Sisko kävi viime kesänä Englannissa (Ryanair) ja pisti aika tylyt arvostelut. Ahdasta, nuhruista, asiakaspalvelu (jos sitä on) on lähinnä asiakkaiden komentelua ja normaalia tiukemmat rajoitukset matkatavaroiden määrissä, ylipainomaksut huikeita. Kaikki ylimääräinen maksaa rasvasesti ja viime viikollahan oli uutisia joissa kerrottiin että eräs halpisyhtiö jo suunnittelee koneen vessojakin maksullisiksi.

Normaali lentoyhtiöiden tarjoushinnat useinkin tulevat samoihin hintoihin.

Lentokenttäkuljetukset tietysti omalla kustannuksella ja itse otettava selvää, juna, bussi, taksi kentästä riippuen.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,kertomasi perusteella,en lähtisi halpa lennolle,kun en vielä ole lentänyt ollenkaan,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 08:24

Ei ole kokemusta enkä aio hankkiakaan. Lentoyhtiö ei ketään kuljeta majapaikkaan, se on itse järjestettävä, niinhän on myös "normaaleilla" lentoyhtiöillä. Ei Finnairkaan taksia minulle tilaa päästäkseni hotelliin.
En tiedä onko Aer Lingus halpalentoyhtiö, sillä on järjestetty lennot Dubliniin, ryhmän kokoajan puolesta, aika huhtikuussa -09.

Lisätty: 10.03.2009 - 13:54

Aer Lingus on Irlannin virallinen lentoyhtiö, ei halpisyhtiö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:30

En ole käyttänyt ja todennäköisesti en halua käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:35

Kalliita ne on kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 09:09

Saattaisin käyttääkin halpalentoyhtiötä. Tulisi ainakin lento halvemmaksi. Kielitaidottomana on hankalaa etsiä kulkuneuvoja (junia, busseja, takseja) joilla jatkaa matkaa hotelliin. Järjestetyillä seuramatkoilla matkatoimisto hoitaa nämä kuljetusasiat hotellille, sekä hotellien varaukset. Joten täysin ummikkona en suosittele menemään omatoimimatkoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 09:52

en ole itsekkään käyttänyt ja kissanaisen sanoin , jos ei ole paljoa reissanut, niin kannattaa ottaa matkanjärjestäjä, jolla on bussit ootamassa kentällä ja vievät hotelliin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 10:48

Toistaiseksi ei ole tarvinnut käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 12:02

Käytetty on, kaikki sujui mallikkaasti ja kentällä odotti vuokrattu auto jolla pääsi majapaikkaan. Halvemmaksi tulee kuin muut lentotavat ja koneet hyvin aikataulussa. Lentoemot ehkä vähän tympeitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 12:16

periaatteessa käytän aina jos mahdollista lyhyillä lennoilla.yleensä samat tai paremman tasoiset koneet,,lentäjät olleet aina hyviä,,sanoisin vietnam airlines maailman paras lentoyhtiö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 15:52

Kyllä olen käyttänyt vaikka kuinka paljon. Olen erittäin kokenut matkailija. Netistä kun kaivelet osoitteesta www.vertaa.fi niin sinne tulee läjäpäin halpalentoyhtiöitä riviin ja vielä hinnatkin ovat järjestyksessä pienimmästä suurimpaan. Matkustan n.5 kertaa vuodessa lentäen ja minulle ainakin on aivan sama missä koneessa istun. Hyvin ovat ilmassa pysyneet ja perille vieneet. Osoite mihin menet, on hyvä olla sulla mukana. Jos menet hotelliin tai hostelliin, kannattaa katsoa valmiiksi vaihtoehtoja ja kirjata niistä osoitteet ylös. Lentokenttien edessä maassa kuin maassa on aina takseja, jotka sut vievät oikeaan paikkaan. Toki kannattaa selvittää ensin maan taksien hintataso, sen vuoksi, että jos majapaikkasi sijaitsee kovin pitkällä kentästä ja taksi maksaa mansikoita, ei se lento siinä tapauksessa välttämättä halvemmaksi tule.