Mikälainen on lentokoneen vessa,onko se tilava?Minä en ole koskaan lentänyt ,siksi tässä kyselen kummallisia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 11:14

sanoisin alle 150 kg olevat henkilöt mahtuu sisään ,mutta ulos pääsy voi tehdä tiukkaa

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,minullakin on toivoa mahtua lentokoneen vessaan,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 07:03

kyllä, ainakin minusta, junasakin oli isompi...ainakin silloin kun viimeksi lensin joskus 90 luvun lopulla...

Lisätty: 10.03.2009 - 09:32

siis ahdas on koneen wc....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 07:31

ei ole kauhean iso, mutta riittävän.. jotkut junan vessat ovat isompia mut ei kaikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 07:50

Ei siellä turhia tiloja ole, mutta juuri se välttämätön. Jos ovista mahtuu kulkemaan niin kyllä vessaankin sopii, mutta hyvin huolellisesti siellä on pyörähdeltävä ettei kolhi itseään. Joissain pienemmissä konetyypeissä pitkä mies saa olla vähän kumarassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:06

Ei se järin iso ole, mutta onneks siellä ei tarvii matkustaa.... lentokoneen penkit ainakin turistilennolla on todella ahtaita : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:17

Jaa-a, kyllähän se vessa pieni on, mutta mahtuu siellä asiansa toimittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:26

Normaalikokoinen ja -painoinen kyllä selviää... pieni se on aina. Mutta ihan hvyä, ei kukaan jää sinne turhaa oleilemaan, saa toisetkin vuoron.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:32

Juu, pieni mutta ahdas. Pienemmän olen kohdannut vain purjeveneessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:49

pieni mutta kyllä siellä hommat onnistuu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 09:39

Normaalin vessan kokoinen, paljon siistimpi ja hienompi kuin junan vessat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 10:50

Toimiva, isolle ahdas, myös kymppikerhoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 11:06

kuulemma on pieni vessa. tai mun mieheni kertoi kun on lentänyt lentokoneessa joskus työ matkoilla. itsellä ei ole tietoa millaiset vessat ovat kun en ole lentäny lentokoneessa. mutta ei meidän koti vessakaan mikään kylpy huone ole. mutta hyvin ollaan mahduttu. ei niitä kaikkein penempiäkään ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 12:51

Jos tunnet olosi ahtaaksi lentokoneen penkillä niin vessaan et mahdu. Paras konsti on mennä peruuttaen sisään ja istahtaa. Kääntyminen voi tuottaa vaikeuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 16:09

Lentokoneen wc on pieni, mutta erittäin suurikokoinen ystäväni kyllä sinne ihan hyvin mahtui.Lentokoneessa kaikki on ahdasta, mutta kyllä sen kestää,kun tietää mitä perillä odottaa:) Älä huoli, jos olet uhkeampi versio,kyllä sinä sinne wc:n mahdut:) Lähde vain katselemaan maailmaa, äläkä pelkää, kaikki menee ihan hyvin:) Aurinkoista maaliskuuta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 18:26

Jos Texasissa on kaikki suurta niin Finnairilla on kaikki pientä niin vessat kuin kuolemaan johtaneet onnettomuustilastotkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 03:52

Kyllä se niin pieni on että isomman ihmisen täytyy peruuttaa sisälle. Housujen riisuminen ja pukeminen hankalaa. Kyllä siellä jos missä tulee ahtaan paikan kammo.