Mistä pystyy nostamaan euroja visa electronilla? Selviääkö Marmariksessä pelkillä euroilla vai kannattaako vaihtaa valuuttaa?

Avainsanat: marmaris turkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2008 - 17:53

Visan nettisivuilta löytyy hakulomake, jolla voit hakea Marmariksen pankkiautomaatteja, joissa käy Visa (ja Visa Electron). Osoite on visa.via.infonow.net/locator/global/

Itse olen matkaillessa tehnyt niin, että otan pari sataa euroa mukaan matkalle käteisenä varalle ja nostan rahaa paikan päällä tarpeen mukaan, yleensä suurempia summia kerralla. Automaateista nostaminen on kallista, jos nostaa pieniä summia kerralla, koska jokaisesta nostosta menee kertamaksu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.05.2008 - 11:06

Automaateista, joissa on Visa-merkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 23:43

Lähes kaikista automaateista pystyy nostaa rahaa visalla. Jokaisesta nostosta veloitetaan erikseen palvelumaksu, joten pikkusummia ei kannata nostella. Suosittelisin käyttämään pankkien yhteydessä olevia automaatteja ja pankin aukioloaikaan, koska jos tulee ongelmia eli esim kortti jää masiinaan, niin saa heti apua pankista ja kortin takaisin. Jos sama tapahtuu kylmäautomaateissa homma onkin sitten astetta hankalampi hoitaa.