mikä ihme sen biisin nimi on jota soitettiin paljon 70 luvulla? Ranskalainen ja siinä huohotetaan kuin rakastellessa. Jotain sytem

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 18:28

Je t'aime... moi non plus

Vuonna 1969 tosielämässäkin parin muodostanut kaksikko Jane Birkin & Serge Gainsbourg julkaisi Gainsbourgin säveltämän laulun Je t'aime... moi non plus, joka aiheutti skandaalin seksuaalisella suorasukaisuudellaan. Vaikka kappaleen radioesittäminen kiellettiin muun muassa Italiassa, Ruotsissa ja Espanjassa, siitä tuli kaupallinen menestys.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 18:02

Seine rakkauteni otaksun, kannatta huohottaa, muistoja

Lisätty: 09.03.2009 - 18:03

seinen sillat

Lähteet:
muisti, toimii välillä paremminkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 18:03

luulen tietäväni mikä biisi, mutta joku rakas se oli, en nyt ihan varma, mutta muistaisin , että laulaisko suomeksi tuon kipaleeen jorma uotinen, jos joku muistais paremmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 18:13

Olisiko " Emmanuelle ".

Lisätty: 09.03.2009 - 18:14

Je T'aime

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 18:31

Kappaleen alkuperäinen nimi on käsittääkseni Je t'aime moi non plus.....
Ja kun näin kauan mietin ja etsin (nyyh), niin yllä jo tuli oikeit vastauksii...

Lisätty: 09.03.2009 - 18:49

Ekana kysymystäni lukiessani tuli assosiaato tuo emmanuel, jonka palisanteri mainitsikin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 23:56

Tiukkaa "tavaraa"; ei liene suomalaisista tekemään coveria. No, ehkä tosiaan Jorma ja sen Helena?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:24

Jè t aime moi non plus, Serge Gainsbourg ja Jane Birkin esittivät.