Miten saat aikasi kulumaan pitkällä lennolla,pääsekö yhtään jalottelemaan,ettei tule veritulppaa pitkästä istumisesta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.03.2009 - 15:02

Lukemalla, katsomalla telkkaria, käsitöitä voi tehdä, seurustella, syödä ja juoda. Johan noissa aika kuluu aika hyvin. Saat jaloittelua samalla, kun käyt vaikkapa veskissä. Niin ja nukkumista siellä monet harrastaa.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 15:29

Minulla on tapana laittaa lentokoneessa villasukat jalkaan ja pyörittelen nilkkojani ja yritän venytellä vaivihkaan pohkeitani.

Poikani tuikkaa yleensä lentoasemalla, jos on saattamassa meitä, hepariinia mahanahkaani veritulpan ehkäisemiseksi.

Kissanainen jo luetteli suunnilleen ajantappokeinot ptkillä lennoilla. Minä ratkaisen lisäksi ristikoita ja kuuntelen musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 15:53

- Klexane piikki auttaa tulppiin ja liikunta koneessa.

- Nukkumalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 16:10

liikuttelemalla konttei, yritän kävellä siellä ahtaudessa, lukemalla, katsomalla elokuvia, nukkumalla, mutta ei paljoa voi juoda koska aina jonoja wc..välttelen siksi juomista...ja syöminenkin jää siihen lentoyhtiön tarjontaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 16:17

Yritän kävellä jos vaain on mahdollista ja sitten on vain oltava .Yrittävä lukea jos pystyy keskittyy, kun alkaa painaa persuksia penkki niin näin selkäsairaana tulee kaikki mahdolliset kivut esiin lennoilla, eikä sitä enään oteta kemiallista puudutustakaan, niinkuin nuorempana tuli tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 17:41

Nykyään on niin runsaasti elokuvia ja musiikkia tarjolla jo koneenkin puolesta, että aika kuluu kyllä niitä hyödyntäen, lukien ja tietenkin odotellen ruokia. ;D onneksi itse en ole törmännyt huonoihin lentokoneruokakokemuksiin, sillä ne ovat mielestäni mukava osa matkaa. :) Jaloittelemaankin pääsee ainakin vessareissujen verran. Tarvittaessa voi tietenkin juosta siellä sitten useammin jos alkaa kolotella, ja jos siitä irtoaa hyötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 17:55

Kyllä yleensä saa lenkkiä tehdä käytävällä ja voimistelua omalla paikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2009 - 19:52

ajan saa kulumaan peleillä tai jos on kannettavatietokone niissähän on pelejä tai tekee työ asioita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 22:50

lukemalla ja nukkumalla aika kuluu, vanhemman herrasmiehen rakko-ongelma pitää huolen tarpeellisesta liikunnasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 03:02

Yritän nukkua jos mahdollista. Luen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 04:06

syönnin jälkeen nukun,,jaloissa tukisukat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:28

Lentosukat jalassa lueskelen, seurustelen vierustoverin kanssa, jos osaa puhua, katselen pilviä ja etsin niistä kaikenlaisia hahmoja, saatan tuijottaa elokuvaa ja yritän kävelläkin vähän. Torkun silmät kiinni ja tietenkin nautiskelen ne ateriat mitä tarjotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:28

Tv:tä katsellen, lukien, ristisanatehtävien kanssa ja yrittämällä torkkua. Lentosukat ovat hyvä juttu tulppien välttämiseen sen lisäksi jumppailua istuen. Käytävillä joskus niin runsas matkustajapaljous ettei aina ole mahdollisuutta nousta ylös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 18:36

kyllä suurin osa ajasta menee nukkumiseen. oon yrittäny katella töllöstä tulevia leffoja, mut ei pysy silmät auki. pitkät lennot ollu yleensä yö lentoja. oon onneks lyhyt jalkainen, nii voi pikku jumppaa tehdä ihan paikallaan.