Taas Mikkos kysymys.Saako ohjelma jatkaa mielestänne,mieli piteitä toivoen niiltä ketkä ohjelman katsoivat,mie en heihin kuulu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 11:08

Ei ole tullut mieleenkään että alkaisin moista katsomaa. Mitenhän lie äänestyksen laita on?? Onko vaan rahastusta. Mistäs sitä tietää vaikka ihmiset äänestäisi että ei enään ja silti vielä laittavat jatkoa pyörimään ja sit taas uudestaan. Kaikkea ne keksiikin, jo pelkkä mainos kuvottaa.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 08:27

Mikkosten perhe-elämä ei kiinnosta eli en katso koko hömppää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 08:42

Asiapitoiset kysymykset vastauksineen olivat hyviä , ohjelma jatkukoon , voi herättää ajatuksien vaihtoa sekä asiat liittyy omaan elämään ennemmin haluan tietää naisten elämää rva . mikkonen joka elää tässä ja nyt . kirjallisuuteen liittyvä sekä naiskuva liitettynä fenimismiin on kaukaahaettua joka on arvoitettu eri kategoriaan miehen sekä naisen profiiliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2009 - 09:26

Ei kiinnosta Mikkosten perhe-elämä eikä ajatukset pätkääkään. Tuleehan telkkarista niin paljon kaikenlaista sontaa, kai sekin sinne mukaan mahtuu, jos kansa niin päättää. Eikös siitä joku äänestys ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 10:08

EVVK

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 11:32

Minun puolestani jatkukoon.Meillä on kaukosäätimessä sellainen nappula joka mahdollistaa kanavan vaihdon hyvinkin pikaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 13:05

niin jos on ohjelma pulaa tv..niin jatkakoot, mutta itse en sitä katsonut ja vois se vaikka loppuakkin, ei väliä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 14:46

En voi ottaa kantaa kun en katsonut. Joidenkin meielstä ohjelmassa ei ollut mitään erityistä.
Ei varmaan poikkea mistään tosiTV-ohjelmista... joita on vaikka kuinka monta. Yhtä kiinnostamattomia kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 17:43

en soisi luparahojani käytettävän moisen mössön tekoon

muuatma muukin näyttää olevan samaa mieltä kanssani:

Ei! Ei! Ehdottomasti ei!

Yli 40 000 tv-katsojaa on esittänyt Iltalehden verkkosivuilla murskaavan arvionsa Myrskylän kohuperheestä. Mediapersoona Timo T.A:ta ja kotiäiti Nina Mikkosta ei haluta enää jatkossa nähdä televisiossa.

www.iltalehti.fi/viihde/2009...8_vi.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 18:14

Hirveää sontaa,jo pelkät mainokset sai mahan kääntymään nurin.Ja onneksi kanavaa voi kääntää,mutta jos ohjemat tv.ssä alkavat olla näin ala-arvoisella tasolla,täytynee hukata koko värkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 18:54

En katsoisi mistää hinnasta. Pelkän mainoksen näkeminen jo nosti ennakkoluulot niin korkealle,että ei kiitos!