Päivisin on näitä tv pelejä kuka niitä yleensä pelaa ja saako palkinnon muodossa rahansa takaisin?

1 kerran uteliaana kokeilin ks. kilpailua ja moni muu oli ehtinyt jo vastaamaan , vaikka mun sormi oli nappulassa vasta kysymystä esitettäessä , meni rahat sekä nim. merk.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 11:42

Riippuu siitä miten monta kertaa soitat.Puhelut aika kalliita ja oletko nopein ja valitaanko sinut vastaamaan.Itseäni ei kiinnosta.Niissähän on yleensä esikysymykset ensin ja nopein pääse vastaamaan tuon naurettavan houkutuskysymyksen joka telkkarissa näkyy.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 07:55

Uskoisin, että loma-aikaa nuoretkin pelaa ja muuten sit eläkeläiset, kotiäidit, koti-isät ym. Kaikki kenellä on ikaa ja ovat kotosalla. Rahapalkinnot varmasti tuo omansa takaisin jos nyt sit voittaa :) mut tavarapalkinnot ei kyllä tuo. Monastihan ei saa yhtikäs mitään. Olikohan se nyt älypää-peli niin eihän siellä ole niin paljon pelaajia miltä se näyttää vaan siellä on keksittyjä nimiä ja on niin ku mallina. Huomaa kun seuraa hetken aikaa. En kyl tiedä noista raha-peleistäkään, et onko siel niin paljon soittajia vai onko osa keksittyjä. Jotenkin tuntuu niin oudolta välillä tuo toiminta siellä. No jonkin verran ainakin ku ne tv:ssä edelleen pyörii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 08:03

En pelaa kyseisiä pelejä ja kun se nainen alkaa vaahdota televisiossa vaihdan kanavaa tai suljen toosan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2009 - 09:30

Jos nyt voitat vaikka kymppitonnin, niin etköhän omasi saa pois. Mutta yksihän vain voittaa yhdessä kisassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 09:56

musta tuntuu että ne on jonkinmoista huijausta.. tai en ainakaan ite koskaan pelais.. ja ne tyypit on ärsyttäviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 10:10

Televisiokanava ja puhelinyhtiöt voittavat aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 10:59

en kyllä siihen lankaan astu se on tosi kallista hommaa. joo luulen että tämä on huijaustakin. mutta sinne linjalle on aina pitkät jonot. eköhän se enempi suosi niitä jotka kerkeevät ekaksi soittamaan sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 13:03

en pelaa, mitään rahapelejä...paitsi lottoa...