pystynkö nostamaan rahaa seinästä visa electronilla kanadassa? ja jos pystyy niin miten se rahan vaihto onnistuu?

tuleeko rahat ulos kanadan dollareina?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 11:21

saat nostaessasi sen maan valuuttaa missä sit lie oletkin, mutta se on kallista nostamista. Suosittelen vaihtamaan rahaa riittävästi jo ennen lähtöä ja sit jos käteinen loppuu niin sit nostat vassta kortilla rahaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 07:18

Kyllä se raha ulos tulee kyseisen maan valuuttana, Ja kulkee myös reaaliajassa. Jos olet epävarma likviditeetin määrästä että se riittää loman ajaksi , niin hae luottokortti ja pidä kuitit tallella ettei tule ikäviä yllätyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 07:22

Ei ole kokekemuksia tälläisestä,mutta tee niinkuin Maarit neuvoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2009 - 09:33

Kyseisen maan valuuttana se sieltä seinästä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 10:33

kun seinästä nostaa rahaa niin saa vastauksen kysymykseen : "mikä maa mikä valuutta"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 21:41

Kuten jo edellä kerrottiin, rahat tulevat automaatista paikallisena valuuttana. Tapahtuma kirjautuu tilillesi heti, eli rahat lähtevät tililtäsi samantien. Tästä toimenpiteestä pankki perii palkkion, joka selviää kun kysyt pankistasi tutulta virkailijalta.

Muista, että electron ei ole luottokortti.