Meinaatteko mennä kevät-hangille hiihtämään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 10:20

En mene. Jos jotain vihaan yli kaiken, niin se on hiihto. Mua ei saa minkäänlaisten suksien päälle ja sillä pihvi. Jos kouluaikoina joutui hiihtämään pakon sanelemana kaikenmaailman limalaudoilla, niin nyt aikuisena mulla on valinnan vapaus ja käytän sitä täysillä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.03.2009 - 10:24

En hiihdä nykyisin. Sukset on hautautuneet verkkokomeron uumeniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 10:27

en aio mennä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 10:34

Mikäs sen hienompaa aurinkoisena päivänä, nyt yöpakkasten jälkeen hyvä hankikanto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 11:19

En hiihdä,mutta potkukelkalla vois mennä pitkin peltoa hyvällä hankikannolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 11:59

Voisin mennäkin kun näin kaunis kevätpäivä, mutta nuo hiihtimet on mökillä, surku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 12:11

Ei mulla ole suksiakaan ollut 40 vuoteen, joten en mene hiihtelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 15:24

kävin jo, tosin vaan sellanen pikkulenkki n. 10 km, kamala ruuhka etelän laduilla, olisi pitänyt lähteä jäälle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 16:57

En mene hiihtämään mut sauvakävelyä voisin jonkun verran tänään ehkä harrastaakkin : ) eikö se ole melkein sama mut ei sinne päinkään : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 19:39

Kyllä aurinkoiset päivät jäällä ovatkin jo täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 21:14

Eipä täällä ole hankia, mutta uimarannalle meen aina silloin tällöin ja uimaaltaallakin lekottelen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 03:16

Lauantaina oli niin mahtava auringonpaiste, että olisi tehnyt mieli mennä vaikka minne, mutta istuskelin auringossa ulkona kahvia siemaillen. Nyt sunnuntaina en saanut itseäni kovin ulos, vatsatauti on vieläkin kivistellyt hieman, vaikka sen piti mennä jo pari päivää sitten ohi. Jos tuota aikaa (ja rahaakin) olisi enemmälti, laskettelemassa voisin kyllä käydä jonkun kaverin kanssa keväällä.