Uutisissa oli, että brittiparit nukkuvat huonosti yhdessä, mites teillä? Paraneeko suhde jos nukutaan jopa eri huoneissa?

Lisätty: 10.03.2009 - 14:09

yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009...origin=rss

Avainsanat: vuode parivuode pari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 08:23

Ei se suhde muuten varmaan parane mutta saa nukuttua paremmin kun toinen on kova kuorsaamaan, näin meillä ainakin, hyvin nukutun yön jälkeen jaksaa paremmin sitä suhdettakin hoidella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 08:29

Jos toinen kuorsaa kamalasti ni toinen ei saa nukuttua,meillä nukutaan kyllä yhdessä, ei kyllä ole kun yksi makuuhuone,voihan se tuntuu oudolta,jos toinen nukkus olohuoneen sohvalla.Jos ois kaksi makuuhuonetta vois kyllä olla kiva käydä vierailulla,se ehkä vois vaikka parantaakin suhdetta,joka on jo väljähtynyt,ainankin tietyltä osaalueelta,muta meillä vielä puolisoni hamuaa puoleeni muulloinkin ,kun lauantaina saunan jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 09:03

Meillä menisi suhde pieleen,jos nukuttaisiin erri huoneissa tai erillisissä sängyissä.Parivuode pitää olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2009 - 09:11

No jos toisen kuorsauksen takia nukutaan huonosti, niin ehdottomasti pitää nukkua ainakin välillä erikseen jo kunnon yöunienkin vuoksi. Jos yöt valvoo, on aina väsynyt. Mutta jos muista syistä nukutaan yhdessä huonosti en tiedä parantaisiko se suhdetta, vai kävisikö peräti päinvastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 09:31

Meillä nukuttiin jopa eri kerroksissa, kun meillä on rinnetalo. Ei siitä mitään tullut. Ukko ramppasi rappuja edestakaisin unissaankin. Pelkäsin, että hän loukkaa itsensä etsiessään minua.

Voi minua, olen huonouninen mutta hyväkuuloinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 16:17

Nukkuminen on minulle sen verran henkilökohtainen juttu, että vaikka kuinka "makuukammariasioita" yhdessä harjoitamme sängyssä niin erikseen omissa huoneissa nukkuminen on luonnollinen asia. Kummallakin pitää olla leveä sänky niin silloin voi illan aloittaa kumman luona vaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 17:00

Mukavassa kuorsauksen hurinassa tulee uni ainakin mulla paremmin : ) on niin outo jos sitä kuorsausa ei siinä sit kuulukkaan... : (
Kyllä nukutaan samassa huoneessa ja toivottavasti lopun elämää : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 19:40

Kumppanin vieressä parhaat unoset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 03:21

Kyllähän se lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta kun nukutaan yhdessä. Jossain tilanteissa on kyllä hyvä nukkua erilläänkin, siihen on hyvä olla mahdollisuus. Esim. jos toinen on kipeä tai valvoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 19:04

Henkilökohtainen asia,meillä nukutaan kylki kyljessä kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 20:12

mie en osais edes nukkua, jos hän ei ois viekus..täsä kun oikein olin kipeä ja voimaton , enkä päässyt yläkerran makkariin niin kultsi laittoi vierashuoneesta meille makkarin ja siellä sitä nukkuttiin muutama kk, eikä sekään pahalta tuntunut, ja kun olin kauan sairaalassa, niin hän nukkui sielläkin viekussa, ja lähti sitten kun olin unessa, me saimme ihan oman luvan tälle jäsjestelylle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 00:53

ei se suhde huoneista kiinni ole, ei edes kilometreistäkään, olosuhteet ja muut asiat voivat aiheuttaa sen molemmille on parasta jotkut puoliromanttiset ratkaisut 'arkipäivisin'