Tykkäätkö makkarasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2009 - 09:01

Kyllä tykkään ja joskus on ihan pakko saada makkaraa.

Kysyjän kommentti

Juu makkaraa on pakko välillä saada! :) Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 22:32

ukkopekka juustoinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 22:35

niistä lihaisemmista (yli 60%)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2009 - 22:40

tummaa vai vaaleeta mmmhh... jaaa aaaah

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2009 - 22:45

Grillimakkaroista kesällä, muuten on kovin vähäistä makkaran syönti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 23:27

ne on ihan ok mut ei kuulu mun dieettiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 01:09

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 07:28

Kyllä vaan tykkään, mutta en saisi niitä syödä terveyteni puolesta, mutta joskus syön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 07:43

Olen joskus tehnyt itse makkaroita, lihakauppiaalta tilannut siansuolet ja makkaramassan maustanut eri tavoilla. Herkullista!!!
Mutta ei mitenkään ruokahaluakiihottavia ne siansuolet .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 12:04

Kyllä tykkään makkarasta : ) mut nykyään tulee onneksi tosi harvoin sitä ostettua : ) oli pakko koko perheen ruokavalioo muuttaa terveellisempään suuntaan : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 14:33

kyllä grillimakkara silloin tällöin on hyvää. mutta jos sitä alkaa olla ihan joka päivä, nii ei ei kiitos. kesällä tietty viikonloppuisin menee..nopee ja hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 17:31

vähän liikaakin, pitää välillä toppuutella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 18:28

En enää kovinkaan paljoa. Seuraan nykyisin vain himojani elikäs kun se halu iskee saatan syödä sinistä lenkkiä leivän päällä, kesällä pari kolme kertaa grillimakkaraa ja siinäpä ne melkein meikäläisen makkarat onkin. Makumuisto on arabian ajoilta, kun siellä tehtiin lampaasuoleen kotona makkaraa ja se oli taivaallisen hyvää..hmm..niin hyvää etten sanotuksi saa.

Lisätty: 07.03.2009 - 18:30

Leikkelemakkarat menee, mut enempi sellaset lihaisemmat, ei jauhoiset. Eväitä teen töihin ja vaihtelen juuston kanssa kaikenlaisia makkaroita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 01:50

En voi sietää grillimakkaraa, joskin tavallisesta HK sta tai jostain muusta lenkistä laitan kyllä ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 18:53

joo sen verran kesällä kyllä tulee rillattua tai syötyä nuotiomakkaraa. kyllä välillä syödään makkaraakin ruokana siitä saa nopeasti ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 07:57

Mustamakkara on hyvää samoin nämä reilusti lihaa sisältävät ,grillattuna.