Kun katsot avaruuteen....

....mitä tulee mieleen miten pitkälle pääsisi että tulisi loppu. Entä sen lopun jälkeen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.03.2009 - 17:38

ei varmaan mitään... varmaan pelkkää tyhjää..:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 17:42

Ikuisuuskysymys. Katson mielelläni tähtitaivasta. Täysikuuta, auringonlaskuja- ja nousuja sekä moninaisia pilvimuodostelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 17:49

mukulat kun muuttivat pois kotoa niin veivät kaukoputket sekä kiikarit mennessään ja nyt en näe edes naapureiden ikkunasta sisään , saatikka avaruuteen muuta kuin jotain kirkkaasti kimmeltäviä tuikkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 18:01

Kuten Konsta: Merkitsen rukseja Saimaa-askin kylkeen jokaisen silmähuikosen (avaruuteen) jälkeen ja pohtisin: -Nyt kun saisi vain mitatuksi nuo rastien välit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 18:14

katson ja ihmettelen.. kuka on nämä kaikki luonut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2009 - 19:28

Kun katson avaruuteen, tulee mieleeni kaikki kuolleet. Ikuista pimeyttä ja olemattomuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 20:09

Katselen mielelläni tähtitaivasta varsinkin maalla olessani ja mietin maan ja taivaan luojaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 20:39

...niin mä lähtisin heti sen eka raketin kyytiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 21:26

Mietin välillä, että miten pitkälle aika jatkuu ja mitä on sen jälkeen. Aina on olemassa jotain jonkin jälkeen. Sen jälkeen joudun lopettamaan sillä en ole tavoittanut vielä sitä neljättä ulottuvuutta jolloin voisin asian ymmärtää. Ehkä joku vielä joskus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 22:08

niin kun katsellen taivaalle täällä keskellä ei mitään, niin kyllä ihmetyttää tämä kaikkinen maailman kaikkeus..ja tunnen ihanan onnen tunteen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 03:44

ääretön tarkoittaa loppua ei ole,maailmankaikkeus on rajaton

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 02:40

Sieltä löytyy tyhjää pimeyttä vaan enempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 07:41

Ajatus,josta voisi vaikka seota.Kaukoputki olisi tarpeen.