Mitkä on ne sivut joissa voi vastustaa eläkeiän nostamista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 15:13

Vaikkapa tässä www.adressit.com/turvallinen_vanhuus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 15:14

täältä löytyy adressi:

www.adressit.com/elakepaatos

kyselytietoa mielipiteistä:

Ylen kysely: valtaosa suomalaisista vastustaa eläkeiän nostamista
Valtaosa suomalaisista vastustaa hallituksen aikeita nostaa eläkeikää. Taloustutkimuksen Ylen uutisille tekemän kyselyn mukaan 62 prosenttia vastustaa ja 19 prosenttia kannattaa eläkeiän nostoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 15:15

Löysin ja kävin kirjoittamassa oman nimeni sinne, vastustan kovasti eläkeiän nostamista...
Menin sinne AKT:n sivujen kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2009 - 15:58

Kävin minäkin sen allakirjoittamassa, vaikka ei vaikuta minun eläkkeelle pääsemiseen. Jospa siitä olisi apua niille, joita se koskee. Vaikka ei yksi pääsky kesää tee, kuten sanonta kuuluu, mutta lisänä se on rikka rokassakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 17:27

Osoite tuntuikin olevan jo tiedossasi, kävin nimeni sinne laittamassa vaikkei päätös ehkä minua koske, mutta mistäs sen nyt tietää niin seikkailevaa on Suomen hallituksen aikeet.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 18:55

Valtaosa suomalaisista vastustaa kaikkea, usein asioita, joita eivät käsitä, vaan ovat poliitiikan ja / tai median manipuloimia. Harva osaa ajatella muuta kuin itseään, en minäkään. Kyllä yleisönosasto tietää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 03:56

nyt eläkkeellä olevien pitää kannustaa ihmisiä jatkamaan työ uraa,ei vastustaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 08:46

Suomalaisilla on tapana vastustaa kaikkea, ja varsinkin sitä mistä eivät ymmärrä mitään eikä perustietoa ole tarpeeksi. En allekirjoita yleensä mitää nadresseja. Jos kysymys olisi asetettu toisin, olisi vastauksetkin olleet erilaisia.