Ihania häämatkakohteita? Missä itse olet ollut?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2009 - 13:06

Täällä on aikamoinen määrä ehdotuksia häämatkalle / - matkoille:
www.naimisiin.info/haaopas/h...hteet.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2009 - 14:01

Kuka nyt tykkää missäkin olla... Kreikka oli ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2009 - 14:20

Mun häämatkani suuntautui ihan omaan kotiin hääjuhlien jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 15:20

en ole ollut häämatkalla vieläkään;) mutta unelmien kohde olisi malediivit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 19:32

Häistämme suunnattiin kohti Seinäjokea huntu hulmuten. Sulhasella oli 1500 m juoksukilpailut. Jostain syystä sulho oli niin väsynyt, että jäi kolmanneksi. Oli muuten kovaa seuraakin Salsola ja joku saksalainen. En muista kuka, kun siitä on jo 46 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 21:40

Oma häämatkamme johti Lahden Messilän hääsviittiin, jo edesmennyt isäni idea + rahotus, tuli yllätyksenä meille, sulho vaan ihmetteli, kun appivanhemmat koko ajan hokemas häätilaisuudessa, et "älä vaan ota mitään väkevii", jot mistän päin nyt tuulee? Kunnes juhlien sun muitten seremonioitten jälkeen, hyö sano, jot täs teitil häälahja Messilään, ja just vihitty miehenihän sinne piti viel ajamaan lähtee ..... kaunis paikka ja sviitti ja olivat vielä tilanneet sinne samppajat ja paahtopaistivoileivätkin ilta=yöpalaks meille... siit nyt 35v.
Jos ois ollunna mahdollist (asunto) oisin halunnut juhannushäät, jossain maalla ja häämatkalle..... silloin vain ajatuksena kaunis ja viihtyisä paikka, nyt jos, niin ehkä Floridaan tai Tahitille, tms...vaikee sanoo....

Lähteet:
muistelo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 08:18

Häämatkaan verrattava reissumme suuntautui Dominikaaniseen tasavaltaan ja siellä paikkaan Punta Cana. Johan on puitteet kohillaan, mahtavat ruokapöydät, kaikki lajit löytyy ja joka päivä jokin ruokateema(eri maiden ruokia) vielä mahtavammat jälkiruokapöydät...kakkuja, leivoksia, kiisseleitä, marjoja , hedelmiä, liekitettyjä jälkkäritä...apua. Siellä sitä maattiin mahat pystyssä iltaisin. Kerrassaan mahtava luonto ympärillä...tästä tulis pitkä juttu. Kannattaa käydä jos vain mahdollista.