Mitä rusinat sisältää? Onko niihin lisätty sokeria?

Avainsanat: rusina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2009 - 10:23

kauivattuja viinirypäileitä, ja sisältää omaa hedelmäsokeria..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2009 - 10:17

Rusinassa on ihan tarpeeksi omaa sokeria, ei tarvi lisätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 10:20

rusinat on kuivattuja rypäleitä, ei lisättyä sokeria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2009 - 10:27

Ei ole lisätty. Rypäleissä on itsessään niin paljon sokeria, ja rusinathan ovat kuivattuja rypäleitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 10:28

ja sisältää hyvää energiaa jos esim. puhti loppuu vaelluksella tai hiihtolenkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 10:41

Ei sisällä lisättyä sokeria,hedelmän oma sokeri ,vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 11:21

Erinomainen lasten matkaeväs, välipala koska niissä ei todellakaan ole muuta kuin hedelmäsokeria. Finlandiahiihdossa on jaettu sellainen pieni paketti evääksi ja matkalla on saanut myös hotkaista lärviin rusina energiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 11:25

ei ole sokeria lisätty mutta jottain rikkiä taitaa olla vähän homehtumisen estämiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 14:07

Rusinat ovat kuivattuja viinirypäleitä. Ne eivät sisällä lisättyä sokeria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 01:41

Rusinat ovat kuivattuja viinirypäleitä. Rusinat ovat erittäin makeita, koska niissä on sokereita noin 60 prosenttia, josta noin puolet on hedelmäsokeria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 15:33

Ne on marjoja, voit lisätä sokeria jos eivät ole tarpeeksi makeita.