mitä mieltä olette kissojen ruokinnasta?mitä ruokaa annatte tai antaisitte kissallenne ruuaksi. meillä on kuiva ja purkki, yksi pa

Avainsanat: mitä ruuaksi kissoille?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2009 - 10:28

Toki kisuleita pitää ruokkia ihan siinä missä muitakin perheenjäseniä...meillä vaan kissat syövät kalliimmin , kuin me isännän kansa, koska he ovat niin ronkeleita....seitä, katkarapuja, possunsuikaleita,kissan pussiruokaa lats, sitä valkaten..merenherkkuja , tonnikalaa (kissan) , sardiineja, mutta niitä harvemmin kun koko talo haisee sitten kun niitä annan...jauhelihaa...tässä muutama lajike..

Kysyjän kommentti

kiitos tästä saakin paljon apua kissan ruokinnassa. vaikka onhan tässä samojakin mitä meidän kissat jo syövät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.03.2009 - 10:33

Samat on eväät Otollakin kuin cibyn kissoilla, paitsi sei keitettynä, ja kerran viikossa kananmunan keltuainen raakana. Juomana vesi ja CatMilk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 10:42

Kuivanappuloita joita pitää useasti vaihdella, purkki ruokia kastikkeessa, kinkkuleikettä aina iltapalaksi, eivät syö mitään kalaa.

Lisätty: 05.03.2009 - 10:42

Tavallista maitoa juovat sekä vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 10:45

Kuivamuona ja purkki pääasiassa ja kun putsaan lihaa saavat kalvot ja läskit,myös broilerin sydämmet ja nahkaa.Joskus kalaa.

Lisätty: 05.03.2009 - 10:46

Metsästävät myös itse,kaikkea mikä liikkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 11:24

meil kun oli kissoja niin söivät sitä mitä ihmisetkin ja hiiriä vissiin pyydytivät ite välipaloiksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 13:37

kyllä minullakin olleet kissat ovat pääasiassa saalistaneet hiiriä ja citykaneja,,kuiva muonaa vain välipaloiksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 14:09

Kysyin eläinlääkäriltä mikä on paras ravinto kissalle. Hän vastasi että hiiri päivässä pitää kissan terveenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 14:46

meillä syödään kaikkein kalleinta sapuskaa eli gourmet ,menee kaikki, olipa liha tai kana tai kala herkut. sit raakaa naudan lihaa ja possun sydäntä. kalaa kiehautettuna silloin tällöin. kuivaraksut tulee ostettua eläinkaupasta. ja pelkkä puhdas, raikas vesi juomana. joskus herkutellaan ja sit syödään minttu karkkeja:) siis kissojen omaa karkkia, ei ihmisten. eli melko ronkeleita elikoita ruuan suhteen;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 15:44

Aamulla haluaa muroja (kuiva muona) jota syö pitkin päivää.Illalla purkkiruokaa mieluummin hyytelössä kastikkeessakin menee.Käy sitten yöllä syämässä mitä on jättänyt. Purkkitonnikalaa.Ei mikään tuore esim. kala kelpaa.Raikasta vettä, ei maitoa.Täysin sisäkissa 13-v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 17:05

Meijen Onni syö rasia ruokia,pussiruokia,purkkiruokia jotan merkkiä joskus,seitä keitettynä ja papuja ruokajuomana on vesi,ei huoli kissamaitoa.Meijen kissa on ronkeli kolli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 12:38

Kaksi kertaa päivässä tankkaan kupit; raikasta vettä, raksuja joissa kissan tarvitsemaa tauriinia, purkki/pussiruokaa kastikkeessa, eivät tykkää hyytelöidystä jostain syystä, maitoa joskus, kalkkinappeja silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 20:51

Hei!
Kissoille EI ole hyväksi antaa teollisuusruokaa!
Tee kissalle/kissoille itse ruokaa!
Hyviä ohjeita löydät Kissafani-lehdestä tai Mirjam Nummisen kirjoista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2009 - 20:04

me annamme kissalle muroja ja tonnikalaa