Kovasti haluaisin lähteä miamiin n. 15.12. kahdeksi viikoksi. Tykkään löhöillä rannalla; onko miami beachillä tuolloin liian kylmä

Avainsanat: miami beach yhdysvallat (usa)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 22:36

Ohessa tietoja säästä ja muustakin.
www.napsu.fi/matkailu/maailm...n-saa/1029

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 22:38

ota mut mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:07

Hyvin onnistuu löhöilyt, tarkemmat ilmastotiedot:

fi.allmetsat.com/ilmasto/poh...code=72202

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 11:19

siellä ei ole koskaan kylmä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 22:03

Floridan lämpöön kerääntyvät eläkeläiset, joita paikalliset sanovat nimityksellä "snow bird".
Meidänkin hotellissa heitä asui aikamoinen joukko. He kansoittivat aulan pöydän pelatessaan korttia päivät pitkät. Hauska ilmiö oli kun kortinpelaajan vieressä oli vesikuppi, jossa pelaaja kasteli sormensa lyödessään korttinsa pöytään.

Ei heitä uimarannalla näkynyt. Kyllä Floridassa on lämmin sää. Ei siellä oikein malta rannalla maata kun on niin paljon nähtävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2009 - 18:05

joo ok kelit mut käy myös key westissä (hemmingway on testamentannu kotinsa kissoille)makee mesta on hard rock cafe ym.ym ja paljo hd. systeemii
siellä on tehty myös jonkun bondin juttuja ja sillee.käyty on meinaan vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 14:35

Miamissa on aina yli +20c ja n lämmintä! olin itse lokakuussa ja lämpötila oli yli 30.