ensimmäinen 21 miehen ryhmä sexin ostosta oikeudessa,tuomitsetko heidät sakkoihin vai vapautatko

Lisätty: 04.03.2009 - 14:47

kyseessä on ahmed 12 mainitsema tapaus,syytteeseen joutuu vielä erihenkilöt ihmis kaupasta,sexin osto suomessa laitonta joten heidät tullaan tuomitsemaan oikeudessa myöhemmin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 11:45

Kyllä on niin että kaikki jotka myy ja ostaa, niin se tapahtuu heidän omasta tahdostaan ja jos on tehty jokin laki sitä varten ettei saisi niin olla ,niin eikö se ole vastoin ihmisoikeuksia? Ainakin minun mielestäni saavat myydä ja ostaa niin paljon kun haluuvat ! Eikö olisi aika laillistaa koko juttu ja siitähän tulisi valtiolle myöskin verotuloja ja kaikki turha spekuloiti asian tiimoilta loppuisi.

Kysyjän kommentti

samaa mieltä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 01:54

Minusta seksin osto, myynti ja välitys on tehtävä laittomiksi ja rangaistaviksi teoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 02:45

Osto on laitota, rikesakko heille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 05:41

Jos se ihmiskauppaan liittyy niin silloin pitää rangaista. Ei se prostituutio noihin rangaistuksiin lopu , kautta aikojen on sitä ammattia harjoitettu ja tullaan jatkamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 08:03

Maarit on oikeassa. Sexin myyntiä ja ostoa tulee aina olemaan. Turha kenenkään kuvitella, että se millään konstilla loppuisi. Ihmiskauppa ja etenkin lapset seurantaan. Muuten olen sitä mieltä, että bordellit laillisiksi Suomessa. Lääkärintarkastukset niihin ja ammatinharjoittajat maksakoot veroa niin kuin muutkin työläiset. Ne käyttää palveluja kuka mistäkin syystä tarvii ja muut pitää suun supussa. Kaikki mikä on salaista ja salakähmäistä ja vieläpä kiellettyä kiehtoo, mutta kun se on laillista ja julkista uskoisin ongelmien vähenevän.

Lisätty: 04.03.2009 - 08:05

Ai niin unohdin vastata kysymykseesi. Minä en ole kenenkään tuomari elikä en ota kantaa. Voihan tätäkin konstia kokeilla, mutta ei se johda loppujen lopuksi mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 08:25

Siinä tapauksessa,että kyse on hyväksikäytöstä ,eikä itse valitusta ammatista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 08:49

Kaikki seksin ostoon liittyvä pitäisi olla rangaistavana, sekä osto että myynti. En puolusta enkä kannata seksityötä.

Lisätty: 04.03.2009 - 13:27

Tuo tapaus johon aloittaja viittaa on nimeomaan sellainen jossa henkisesti vajavaista käytetttiin hyväksi, oli itse ilmaissut olevansa haluton ko. toimintaan. Siksi asia on saanut julkisuutta ja ihan oikein. Uhri oli eteläisestä naapurimaastamme, pari kaveria myivät häntä Suomessa.
Oli siis myös selkeätä ihmiskauppaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 08:51

eiköhän se oikeus päätä sen asian,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 09:10

Jos joku haluaa myydä itseään vapaaehtoisesti ja toinen taas ostaa niin mikäs siinä,jos se on laillista siellä missä sitä myydään ja ostetaa,en usko sen touhun loppuvan ikinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2009 - 09:15

Seksin osto ja myynti ei lopu ikinä, on se laillista tai ei, joten turha siitä on rangaistuksia antaa. Vapaaehtoisesti sitä tehdään. Hyväksikäytöt on sitten eri asia, mutta kysyjä ei kai sitä tarkoittanutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 10:07

Oikeushan sen päättää.

Bordellit laillisiksi.
www.adressit.com/bordellit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 10:11

Oikeuden asia tulkita lakia ja jakaa tuomioita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 10:51

Lakien mukaanhan täällä eletään.
Jos se on laissa sakkojen paikka niin vaikea on antaa vapauttava päätös kenenkään muunkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 16:17

En usko että kyse on kovin suuresta ongelmasta koska tarjontaakaan ei ole juuri olemassa. Olisin jo montakertaa ostanut nuorukaisen mutta eipä ole tarjontaa.