Mikäs se semmonen metroseksuaali on?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 00:34

ennen tuollaisia sanottiin homoiksi,

Lisätty: 04.03.2009 - 00:40

käsilaukku ja meikit ratkaisee onko kukko vai kana

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 22:54

Muistelen joskus ihmetelleeni sitä samaa. Metroseksuaali on mies, joka pukeutuu viimeisen päälle muodinmukaisesti ja tuoksuu hyvälle. Ehkäpä meikkaakin.

Ainakaan hän ei pidä lompakkoaan oikeassa takataskussa pullottamassa, vaan hänellä on laukku sitä varten. Olenko ihan väärässä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:02

Lennun vastaus kuvastaa myös omaa käsitystäni metroseksuaalista.
Eräänä tunnetuimmista metroista pidetään käsittääkseni englantilaista jalkapalloilijaa David Beckhamia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:13

Power of Then -ohjelman juontaja Janne Kataja kutsui kilpailuun osallistunutta kaiketi trendikkään näköistä nuorta miestä metroseksuualiksi. Tämä meni ihan hämilleen ja kovasti takellellen selitti, ettei ole metroseksuaali vaan heteroseksuaali. Se oli aika huvittavaa, nauroin ihan kippurassa.

Olen ymmärtänyt, että tätä nimitystä käytetään ihan myönteisessä tai neutraalissa mielessä. Se ei ole mikään haukkumasana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 23:48

fi.wikipedia.org/wiki/Metroseksuaali

Tässähän tätä juttua metroseksuaalista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 03:48

Mistä lie koko ihme nimitys tullut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 08:10

Muotinimitys,ulkonäöstään huolehtivalle miehelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 09:07

Lähinnä kaupunkilainen tyyppi ,kovin nuorta kulttuuria,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 10:44

Lennu vastasi ihan oikein. Tuo ilmiö saisi yleistyä enemmänkin.... samoin naisten vastaava .

Lisätty: 04.03.2009 - 13:35

Mielestäni metroseksuaali on eri asia kun homo. Saatan olla väärässä. Ainakin jostain ei-homosta on käytetty tuota määrettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 12:01

Kyllä ,kun menee tuonne Playa Del Inglesiin ja siellä Yompon ostoskeskukseen niin näitä tulee kuhisemalla vastaan siellä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2009 - 18:20

Inglesissä vaan kun ei ole tuota metroa.Autiomaa ja dyynit lähempänä, transuja on ne ilmestykset Yompossa.