Mihin käyttäisit tuon 900 euron matkalahjakortin? Mihin matkustaisit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 16:19

Tämän vuoden matkat on aika pitkälle jo buukattu ja osa jo tehtykin.
Varmaan syksyllä olisi aikaa matkustaa vaikka saksaan.
Lupasin jo aikaisemmin lahjoittaa vähintään sata euroa hyväntekeväisyyteen jos tuollaisen summan voittaisi ja se lupaus pitää edelleen.
En tiedä pitääkö summa käyttää kerralla?
Mihin matkatoimistoihin se käy?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 14:31

matkaan ja ranskaan lähtisin, mutta minulla ei hätää, kun en koskaan voita mitään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 14:35

En odota voittoa, joten mietin sitä vasta sitten, jos sellainen epäonni sattuisi käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:36

kävisin ranskassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:36

Ehkä se skotlannin kyläkierros joka on ollut jo vuosikausia jonossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:41

annan vanhimmalle suomessa asuvalle pojalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:49

Sen rahan "sijoittaisin" huvilan/asunnon vuokraamiseen Ranskassa. Tai sitten maksaisin sillä vähän pitemmän oleskelun Liettuassa, itselleni ja miehelleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 15:01

ennakkomaksuksi ensi syksyn seikkailuihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 15:06

Saataisin,jos saa käyttää kotimaan ,matkailuun,mennä Kuusamoon,tai sitten säästäisin sen siihen,kun yksi pojistani lähtee syksyllä vuodeksi ulkomaille,hänen luonaan vierailuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 15:09

Mie en ole koskaan voittanut mitään..joten jos nyt niin onnellisesti kävisi ottaisin tyttäreni mukaan ja veisin hänet Itävaltaan Alpeille vaeltamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.03.2009 - 15:41

Jos onni soisi tällä kertaa, niin matkaisin Pariisiin tai New Yorkiin.. Pariisin matkan se tietenkin kattaisi kokonaan, joten vahva vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:06

Syksyllä lentoihin tänne kanarialle, ilman muuta!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:29

Käyttäisin sen kotimaassa,en tunne kaukokaipuuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:40

Ihan Euroopassa vaan vaikka Unkariin lähtisin jäi vähän vajausta viime matkalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:49

900 eurolla oltaisiin vähän pidempään sitten siellä jossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 18:03

Kyllä varmasti kohde löytyisi. Tällä hetkellä on suunnitteluasteella matkustaminen. Joko se riittäisi tai sitten vähän budjettia korjattava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 18:17

riippuu vähän.. pitääkö se kaikki käyttää kerralla? jos pitää niin en käyttäisi sitä amerikan matkaan, vaan saattaisin käyttää sen kanadan matkaan tai sit jonnekin thaimaaseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 20:47

en tiiä vielä kun en usko mihinkään voittoon... se päätetään sit kun asia on ajankohtainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 21:14

säästyisin KAIKEN heinäkuun matkalle kreetalle on jo kauhee hinku lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 22:07

Hankkisin koko rahalla muodikkaita solmioita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 22:51

Lähtisin Intiaan,Turkkiin tai Espanjaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 15:38

Jos kaikkea ei tarvitsisi käyttää kerralla, menisin Egyptiin takaisin viikoksi-pariksi johonkin halpaan hotskuun ja sitten jos rahaa vielä riittäisi niin joku halpa äkkilähtö vaikka turkkiin. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:34

aivan just juteltiin mies ystäväni kanssa, että italiassa olis kiva käydä moikkaa miehen tuttuja ja tuolla summalla päästäis sinne molemmat:D