Käytkö solariumissa? Jos et, niin miksi et?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 12:35

Mielestäni se on turhaa riskinottoa. Keväällä ja kesällä saa väriä pintaan ,jo ulkoilemalla,sen verran kun on tarvis.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 12:34

En,en pidä sitä mitenkään tarpeelisena,eikös se kuluta runsaasti myös energiaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 12:36

Olen joskus käynyt ihan muutaman kerran. Mukavaahan se oli. Se auttoi jonkinverran ihottumaan ja tuntui mukavalta kun ei olut niin kalpea.
Nyt en enää käy, koska aikaa ei tunnu siihen olevan, eikä muutenkaan enää innosta. Matkustan ennemmin aurinkoon ja otan talteen myös maisemat. Rusketuksella ei ole enää merkitystä, ehkä auringon haitat ovat alkaneet mietityttää enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 12:38

en ole käyttänyt , enkä yleensäkkään tykkää maata auringossa, vaan hakeudun varjoon..olen herkkä palamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 12:41

Nyky tiedon mukaan vaarallista touhua,jopa vaarallisempaa kuin aurinko,kun sitä otetaan sen lisäksi.En ota solariumia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 12:44

En kun sattuu olemaan sellainen ihotyyppi joka ruskistuu kun menee pihalle vaikka keskellä kaamosta, toisaalta kyllä ei palakkaan ihan ensimmäisenä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:04

En, nythän alkoi joi parvekerusketuksen aika pohjolassakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 13:26

En käy. En viitsi maksaa keinotekoisesta rusketuksesta, kun aurinkoa saa ilmaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:16

ei tartte, luontaishoitoa riittävästi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 15:30

ei tosiaankaan mitään tarvetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 18:25

harvoin.. se maksaa, vie aikaa, ja on epäterveellistä enkä edes rusketu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 18:50

Olen tosi herkkä auringonvalolle. Niinpä ennen ulkomaan matkaa käyn jonkun kerran ottamassa sup-valoa. Sitä ei anneta kuin muutama minuuttia kerrallaan. Varsinaisessa solariumissa en käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 20:35

käyn noin kerran kk:) vastalause kaikille epäilijöille.. lamputko vaarallisia. Höpö höpö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:10

Olen joskus käynyt kokeilemassa. Ihanaa oli lämpö,hyvä musiikki ja rauha keskellä talvea. Kun laittoi silmät kiinni, pystyi omassa mielessään matkustamaan jonnekin etelän lämpöön..mutta negatiivinen juttu on ihon keltainen väri,rusketuksesta ei tule luonnollinen. Toinen juttu on,että en ole muutenkaan rusketuksen perään ja haluan säästää ihoani kärventämiseltä. Olen tyytyväinen vaaleaan ihooni, joten en käy solariumissa, enkä usko että koskaan alan tulevaisuudessakaan käydä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 18:22

Oon kuullu,et iho voi huonohtua? Ite kyl mielummin loikoilen auringossa kesällä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:55

käyn silloin tällöin. ennen matkalle lähtöä käyn yleensä 3-5 kertaa ja matkan jälkeen 0-2 kertaa kuukaudessa.. nyt on viimeisestä solkku kerrasta 3 viikkoa aikaa, enkä oo miettiny milloin kävis seuraavan kerran. huomaan vaan, että iho voi jotenkin paremmin,kun silloin tällöin käy ottaa "teko aurinkoa".