Mitä aktiviteettia löytyy Madeiralta?Mikä hintaluokka on juomissa/ruuassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 14:14

Jos diskoja ja biletystä etsit, väärä paikka. Jos pitkällä, ruuhkaisella hiekkarannalla löhöämistä etsit, väärä paikka. Sen sijaan jos rannaton meri, uskomaton luonnon monimuotoisuus, kasvilluusvyöhykkeet banaanifarmilta havumetsään ovat sitä mitä haet, oikea paikka.

Ruoka -20%, juoma -30% kaupassa verrattuna kotimaiseen tasoon, ravintoloissa ero suurempi ( 10 kk sitten).

Meitä paikkaan hurahtaneita on iso joukko, itsellä 20v kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 12:28

Ainakin sukeltamaan varmaankin pääsee. Halvempaa siellä on ravintolassa kuin täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:33

Siellä voi harrastaa levadakävelyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:41

Katso vaikka Tjäreborg.fi sivulta www.tjareborg.fi/resort/reso...ad_id=1990
Ja sieltä Kohdetietoa tai sitten fi.wikipedia.org/wiki/Madeira

Lähteet:
www.tjareborg.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:52

Itse menossa sinne toukokuulla ja tuossa vähäviisas vastasi jo mitä sieltä ei löydy. Upea, kaunis, kukkiva luonto missä on varmaan ilo vaeltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 19:06

Madeira on luonnonystävän, liikkujan, shoppailijan ja kaikkien muidenkin kohde.
Kauniita maisemia, miellyttävä ilmasto, Funchalissa runsaasti erilaisia ja eritasoisia myymälöitä, ravintoloita ym. ym.
Kannattaa ehdottomasti käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 19:21

Funchalissa voit käydä kuuntelemassa jossain kahvilassa fadoa, kansanmusiikkia. Kaupungissa on myös uskonnollisen taiteen museo ja kasvitieteellinen puutarha.

Minä kävin nuuskimassa myös kauppahallin tunnelmaa.

Jossain ylämäessä pitkähkön kävelymatkan päässä oli kylä, jossa punottiin koreja. Havumetsän ihana tuoksu matkalla jäi mieleen ja se, että jyrkkää ylämäkeä oli paljon.