onko täällä napsussa minulle ystäviä jotka ovat kiinnostuneita yölinnun musiikista, juha tapiosta,kari tapiosta,yöstä. ym:ta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 11:42

Minähän tykkään noista kaikista. Ja ystävyyttähän se on tämäkin, kun voimme täällä mielipiteitämme kertoa.

Kysyjän kommentti

hyvä vastaus. yölintu on hyvä siis sinunkin mielestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 11:36

minä olen ja tykkään suomalaisesta musikkista, itse asiasta tykkään kyllä melkein kaikista musikiista, mutta yölintu ym ovat myös hyviä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 11:55

Ystäviä ollaan:) ilmanmuuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 18:58

Jeps, varsinnii nuist heitin Preussinpunaista ja Mä putoan -kappaleist ja onhan niitä paljon muitakin mistä pidän, kotimaiset yleensäki käy suoraan suonee (ni)....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 11:54

kyllä tämän sivun allekirjoittaneet ovat minun kavereita kaikki, niin mie suorastaan rakastan laulaa suomalaista tanssi musiikkia tanssi yleisölle jopa kuuntelen itsekin näitä huippu artisteja, tuli tuossa mieleen" kappale kauneinta suomea" taitaa tulla mullekin sitä kevättä rinthoihin. no yölintu (simo silmu) on hyvä varsinki niistä toi mä putoan,munaika mennä on siinä hieno tango.............heitän hempeilyn.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:58

kyllä suomi iskelmä menee :). karaoke versiot varsin suosittuja juttuja täällä meillä päin. kavereita varmasti löytyy:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 01:11

Kyllä on. Ne on kaikki "hyviä". Ja varsinkin Janne Raappana sekä Suvi Teräsniska.