Mihin ulkomaille rakentaisit talon jos voisit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 08:43

Italiaampa tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 08:48

En ehkä rakentais. Ostaisin valmiin, jos voisin, jostain lämpimästä maasta ja muokkaisin sen mieluisekseni. Maa ei ole tärkeä vaan lämpö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:53

Saattais olla vaikka Madeiralle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:10

Ransak on tuossa mielessä ajatuksena, valmis talo kylläkin. Jokin suhteellisen turvallinen maa on paras ja hyvät liikenneyhteydet täytyy olla. On vietetty pitempiä aikoaj Ranskassa ka viihdytty tosi hyvin. Myös sukulaisuusiteitä sinne löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:28

ranskaan, kun siellä jo tuttuja taloineen..mutta tosi paljon tekis mieli rakentaa mökki viroonkin, kun ois lyhyt matka..siis lomamökit, kun on jo talo täällä suomessa, mistä en kuunas päivännä tahtois muuttaa pois...mutta lomamökki vois olla kyllä...paistsi talkkarit niihin tarvis kyllä palkata...oho tulipas murhei..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:31

Tanskaan, suomeen jäisi kuitenkin jonkinlainen asunto.
Tanskalaisten rento meininki on tehnyt joka kerta suuren vaikutuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:52

Ranska tai Iso-britania, jos olisi pakko rakentaa, mutta muuten ihan rakkaaseen koto Suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:20

ranskaan.. välimeren rannalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:21

Valmiin talon voisin ostaa Itävallasta taikka Portugalista....vaikka eka matka sinne Madeiralle on vasta toukokuussa. Jotenkin tiedän, että tulen tykkäämään siitä paikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.03.2009 - 10:21

Kyllä rakentaisin Floridan itärannikolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:24

Huippuvuorille Pyramideen. Pitäisi myös olla oma vene, lentokone ja 3g verkko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:33

onhan nuita tullut rakannettua,,ei suosikki maata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:35

Lissaboniin ilman muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:39

Norjaan vuonon sopukkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 11:23

Kreikkaan jollekin pienelle saarelle, jossa ei olisi turisteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 11:50

Intiaan Goalle tai malediiveille:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:25

Espanjaan ehdottomasti! Turkkiin olisi myös ihana rakentaa talo, koska mieheni on sieltä kotoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 10:57

Santorinille jotta voisin nauttia koko kesän saaren kauneudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 00:02

ihan eka Thaimaseen ja siellä Phukettiin ja jos lähemmäksi kattois jonkun paikan nii se olis espanja