Kamalin eksoottinen ruokailukokemuksesi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 08:42

Friteeratut kananvarpaat, niitä en saanut alas, olin vain syövinäni. Isäntäväki pöydässä piti niitä suuren herkkuna, en voinut olla epäköhtelias.
Onneksi oli muutakin ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 08:49

mustekala, eräässä teneriffalaisessa ravintolassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:53

Ranskassa on ollut "pakko" syödä jotain äyriäistä josta ei ole ollut selkoa mitä se loppujen lopuksi on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:09

Etikka-inkivääri marinoidut ankanräpylät, Bejing 2005, ei oikein herkuksi osaa sanoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:18

Oslossa hotelli Bondeheheimissa "raspeball"-nimiset isot valkoiset möykyt.
Piti olla suuri herkku ja paras talonpoikainen perinneruoka, mutta maistuivat kalanmaksaöljylle ja olivat sitkeitä kuin parhaimmanlaatuinen kengänpohja. Lisukkeena nahkeat perunat ja mauton valkokasti. Huoneeni hintaan sisältyi puolihoito, joten en tiedä hinta/laatusuhdetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:07

kevätkäälyreet, kun eka kerran söin, mutta sainko sitten huonija, koska nyt kyllä niistä pidän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:39

Eräs etanalaji,joka oli noin 10 cm kokoinen,nimeltään Caranbola.Voi kauhistus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:39

Ensiksi luulin kamalaksi, mutta syötyämme se olikin tosi herkullista. Keniassa viidakkoillallinen. Oli grillattuja lihoja, nautaa, possua ja krokotiilinlihaa..se oli herkullista, maistui nuorelle vasikalle lähinnä. Siellä söin ekan kerran myös kypsennettyä bataattia ja nyt otankin ravintolassa bataattia aina, jos sitä vaan on listalla(Figarossa, Jyväskylässä on) Tää mun vastaus ei nyt sitten kyllä oikein kuulunut sun kysymykseen, sorry, mut tulipahan kerrottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 11:03

Espanjalainen kalakeitto oli kamalaa. Harmaata vetistä, kalanmaksaöljylle maistuvaa, yök. Se jäi lautaselle. Tarjoilija toi samanlaisen tilalle, kun huomasi, etten syönyt sitä ensimmäistä. Enkä syönyt sitä toistakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 11:47

jaa. kerran oli raa` aksi jäänyt pizza.. kamalaa.. viimeksi oli myös jotkin kääryleet jotka oli kääritty viinipensaan lehteen ja sisällä erittäin mausteista riisimössöä ja yrttejä ym. Ei hyvää.. mutt yleensä olen kaikkiruokainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:32

Ällöttävää oli etana keitto Kyproksella Larnacassa ja Thaimaan Bankokissa söin tietämättäni paistettua rottaa, josta sain ruokamyrkytyksen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 10:22

Eniten melkein tökkinyt kylmät läskit Murmanskin hotellin aamiaispöydässä.