Mitä laulun sanat tarkoittaa kun nainen laulaa iskelmässä "sisälläin soi vieläkin sun ääni"

Suomalainen naisartisti mutta en muista nyt nimeä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 22:43

...nielaissut kaverin kasetin...

Kysyjän kommentti

Joo niin miekin olen ajatellut jos vaikka koko radionkin kasetteneineen.
Hyvä vastaus, kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.03.2009 - 21:49

Mitäkö tarkoittaa, no sitä, että jonkunlainen ikävä on jäänyt kaihertamaan sisikuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 21:55

Nainen on todennäköisesti menettänyt ystävänsä, joka on ollut hänen sielunvierimmäisensä ja muistaa hänet vielä. Ja ikävöi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:02

hän on niin rakastanut ollut ja toinen jättänyt, taikka sitten heillä vaan muuten pien ero, että kuulee toisen äänen , vaikka toista ei olekkaan kuulolla...vaiko haluisitko tietää esittäjän ? no sitä en kyllä tiedä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:53

voi sen noinkin sanoa että juttu on vielä jonniin verran keskeneräinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:03

Ikävöi jotakin minkä on kadottannu,ja on katkera siintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:38

sisällä soi ääni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:08

Kaveri on ollut kovaääninen niin, että vieläkin korvissa soi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:58

Luuultavasti hän on niin rakastunut,ettei saa sanoja mielestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:40

Nainen miettii ja muistelee tai kuulee harhoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:48

Se on sitä kun muistaa toisen äänen vielä.