kannattaako hakata päätä seinään?

Avainsanat: etiäköpäin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 09:59

Jos välttämättä haluaa niin on olemassa myös pehmustettuja huoneita hieman suljetummassa miljöössä.
Parisuhde neuvot on viisainta jättää alan ammattilaisille - varsinkaan kun kukaan täällä ei tiedä tapauksesta yhtään mitään...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 21:39

Etiä päin vaan, elä hyvä mies/ nainen hakkaa päätäs seinään, see sattuupi ja tulee pipi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 21:45

No jos nyt hyvin lujaa puske niin siitä vaan, saattaa helpottaa hieman.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2009 - 21:47

Ei kannata puskea päätä seinään, vaan liikkeelle ja eteenpäin. Näin on elävän mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 21:56

joskus kyl tekis omaa päätään lyödäkkin seinään, mutta kun se tekee niin perusteellisen kippiäää...joten pien pärrääminen, eli kiroilu hiljaa ja jatkaa , aina se kuitenkin on parempi se toinen päivä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:02

Tulkitsen kategoriasta päätellen niin, että sinulla on ongelma parisuhteessa. Elä hyvä ystävä luovuta. Selvitä missä mättää ja jatkakaa yhdessä eteenpäin.

Minä en kannata nykyajan parinvaihtoja. Ei elämä vaihtamalla kaveria parane. Parisuhteessa on aina kaksi osapuolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:09

no ei välttämättä kannata.. mut kai se joskus vois auttaa.. en oo varma!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:36

Jos se helpottaa mutta hakkaa vaan omaasi ei toisten päätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:46

Siis umpikujassa? Silloin täräytettävä niin voimallisesti, errä se seinä murtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:48

Johonkin rajaan asti olen samaa mieltä lennun kanssa tässä(kin) asiassa.
Näillä taustatiedoilla en kuitenkaan rohkene ruveta neuvomaan sitä enkä tätä, mutta jos päätät hakata päätäs seinään, tee se ainaski etiäpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:57

Voit saada pahat vauriot,jos alat hakkaamaan päätä seinään. Hakkaa mielummin tyynyyn,niin ei tule sellasia vaurioita... (KOKEILEPPAS) Kyllä varmaan helpottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:39

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 01:04

Vaikka läpi harmaan kiven. (kiviseinän)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:04

eteenpäin, harkiten mutta vakaasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:46

Joka kerran kun mahdollist,vaikka kivi seinä olis vastassa,läpivaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:09

Kypärä on hyvä suoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:46

Kyllä välillä, mutta päänhieronta voi olla parempi vaihtoehto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:53

Parempi selvittää asia ja pyrkiä ratkaisuun joka selvitää asiat.Ihmissuhteet voivat olla todella vaikeita.Väkivalta ja alistaminen ovat sellaisia asioita ,joita ei saa jäädä kokemaan,muut on puhuttavissa.

Lähteet:
Elämän kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:49

eipä taida olla kovin fiksu idea, mutta omapa on nuppisi......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 07:07

Petäjä olis parempi, kokeile pikkasen sitä ja sit katse eteenpäin, ei saa jäädä yksin murheittensa keskelle, hae apua, se on nyt muoti-ilmiö ei sitä tarvii enää hävetäkkään : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 10:16

Mielestäni ei, etenkään jos seinä on kovin vahvaa tekoa. Puhutaanhan myös kovista päistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 20:59

Riippuu asiasta, mutta joskus periksiantamattomuus on hyväksi.
Useimmiten asiat tuppaa järjestymään jos niin tahdot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 18:57

en kyllä suosittele pään hakkausta se on epä terveellistä.