miksi olen yhä yksin

Avainsanat: yksin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 10:04

Täällä on jonkinlaisia kavereita ja niitä oikeita kyllä löytyy vaikka työväenopistosta - jos haluaa.
Pitää harrastaa jotain, kotoa ei tulla ketään hakemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 20:06

Oletko tosiaan yksin?

- kategoria "raskaus ja vanhemmuus" -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 20:07

Vaikea kysymys johon en osaa antaa vastausta, ehkäpä itse aavistat syyn ?
Oletko tehnyt voitavasi uusien ihmissuhteiden etsinnässä ? Ainahan ei edes oma aktiivisuus auta, vaan syitä pitää etsiä muualta.
Mikäli kaipaat ammattiapua, käänny terveydenhoitajan, psykologin tai vastaavan puoleen, apua saattaa löytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 20:20

Oletko tosiaan yksin?Yksinäisyyttä on niin montaa eri sorttia.Onhan sinulla vanhemma,ehä sisaruksia ja koulussa koulotoverit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 20:30

Mikäli istut neljän seinän sisällä ja märehdit itseäsi niin saatat pysyäkin yksinäisenä.

Ei meistä kukaan tiedä miksi olet yksinäinen. Ja millä tavalla. Luultavasti olet nuori henkilö, joka kärsii nuoruuden angstia. Sinä selviät kyllä siitä niin kuin me kaikki olemme selvinneet.
Tsemppiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 20:51

Kategorian mukaan kaipaat lapsia elämääsi. Jos olet nuori niin älä hosu. Harrastusten parista löydät kavereita. Ja siellä niitä on vaikka on vähän enemmän ikääkin. Kaveripohjalle on hyvä rakentaa kestävämpää ihmissuhdetta. Ja onko yksinoleminen sittenkään niin paha asia. Ajattele kaikkea mitä voit tehdä ilman, että sinun täytyy mitoittaa olemisesi ja elämäsi jonkun toisen mukaan tai tehdä kompromisseja. Kyllä se oikea löytyy kun sitä vähiten odottaa. Ja kuten edellä mainittiin, iloitse sisaristasi tai veljistäsi ja vanhemmistasi, jos sinulla on heitä. Avoin mieli elämälle tuo usein mukavia yllätyksiä mukanaan. Tuntuu kliseeltä, mutta niin se vain on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 21:16

etsimällä etsien helposti yksinäisyyden tunteessaan sokaistuu ja tekee vääriäkin valintoja. Kannattaa olla aistit avoinna ja kuunnella vaistoaan, epätoivoisia ratkaisuja hätäpäissään taas tietoisesti välttää. Matkalla sen mahdollisen oikean löytämiseen voi toki nautiskella, kunhan varoo polttamasta siipiään. Anna aikaa kaikelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2009 - 21:18

Sitä ei kukaan ulkopuolinen osaa sanoa miksi olet yksin. Mutta ei elämä siihen kaadu. Minäkin olen ollut parisuhteissa, ja nyt olen yksin. Molemmissa ihan hyvä, kun osaa ottaa sen siltä kannalta. Varmasti sinäkin saat perheen, mutta älä hautaudu kotiin, vaan mene elämään mukaan. Osallistu ja harrasta. Sieltä saattaa löytyä se kumppanikin ihan huomaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 21:24

Tällä hetkellä sinulla on tunnetila jonka, uskon niin, ovat kokeneet useimmat ihmiset. Se on ohimenevä olotila jota voisi helpottaa ensihätään keskustelemalla tai kirjoittamalla. Silloin asiat selkeentyvät mielessä ja yksinäisyyden suhteellisuus muihin elämänasioihin tarkentuu. Se on henkistä kovaa työtä, mutta takaan sen
että päivä paistaa eikä niin pitkää pilveä olekkaan ettei se väistyisi auringon edestä. Kysele palstoilla asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 21:30

jos olet nuori, niin kyllä se pari sinullekin löytyy, jos jo varttuneempi, niin toivon että löydät jotain sellaista tekemistä, jossa tapaat ihmisiä ja saat seuraa...jopa ystäviäkin, ja niitäkin saa jopa vanemmallakin iällä, oma tieto..oma kokemus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 21:53

Mene vaan rohkeasti sellaisiin paikkoihin missä on ikäisiäsi, kyllä sieltä löytyy seurustelijoita ja tuttavaksi tullaan juttelemalla toisten kanssa, reipas menoa vaan se auttaa, ole rohkea.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:58

Yksin ollessa on aikaa kasvaa tuntemaan paremmin itseään ja löytämään ratkaisuja yksinolosta pääsemiseenkin. Ota se yhtenä kehitysvaiheena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:25

yksinäisyys on valinta maailmassa jossa on yli 5 miljardia lajitoveria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:40

Hyvinhän taidat pärjäillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 01:14

Jos et halua olla yksin tee asialle jotain:
1.Siisti itsesi
2.Puhu
3.Sivistä itseäsi
4.Kerää rohkeutta
5.Harrasta
6.Liiku paikoissa jossa on ihmisiä
7.Pidä positiivinen ajattelu päällimmäisenä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:27

Meitä yksinäisiä on niin paljon ,,,,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 13:38

Ei onni tule etsien vaan eläen. Tulee jos on tullakseen...